کد خبر : 1792747 | 27 آبان 1400 ساعت 13:00 | 16.5K بازدید | 18 دیدگاه

شنبه، روز طلسم شکنی سرخیو راموس در PSG

اکیپ مدعی شد سرخیو راموس می‌تواند در دیدار روز شنبه پاری‌سن ژرمن برابر نانت دقایقی به میدان برود.

شنبه، روز طلسم شکنی سرخیو راموس در PSG

به گزارش "ورزش سه"، بعد از این که سرخیو راموس با رئال مادرید بر سر تمدید قرارداد به توافق نرسید، این مدافع اسپانیایی بعد از سال ها و تبدیل شدن به اسطوره این باشگاه از جمع کهکشانی‌ها جدا شد و همانطور که انتظار می رفت به پاری سن ژرمن پیوست تا چالش جدید خود را در فوتبال فرانسه و کنار فوق ستاره های این تیم تجربه کند.

 

با این حال سرخیو راموس از زمان پیوستن به پاری سن ژرمن دائماً با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده و همین موضوع به این بازیکن اجازه نداده که او برای تیم فرانسوی به میدان برود؛ موضوعی که حتی عصبانیت هواداران PSG را به همراه داشته و اخیراً رسانه های فرانسوی گزارش هایی در این باره منتشر کردند. اوضاع تا جایی بیخ پیدا کرد که حتی ادعایی مطرح شد مبنی بر اینکه پاری‌سن‌ژرمن به فسخ قرارداد با ستاره اسپانیایی نیز فکر می‌کند.

 

 

1665545

 

 

با این حال سرخیو راموس بدون توجه به این اخبار ضد و نقیض، طی هفته های گذشته تمرینات خود را به شکل جدی و فشرده پشت سر گذاشته و اخیراً به تمرینات گروهی پاری‌سن‌ژرمن نیز اضافه شده است. در واقع به نظر می رسد که ستاره اسپانیایی حالا در آستانه طلسم شکنی و انجام اولین بازی رسمی خود برای PSG قرار گرفته است.

 

در حالیکه چند روز پیش رسانه‌های فرانسوی مدعی شدند که سرخیو راموس برای دیدار چهار نوامبر برابر لنس قادر به همراهی پاری‌سن ژرمن خواهد بود، حالا اکیپ ادعای دیگری را مطرح کرده است. بر اساس گزارش این رسانه های معتبر فرانسوی سرخیو راموس به مرز آمادگی رسیده و می‌تواند در دیدار شنبه شب پاری سن ژرمن برابر نانت دقایقی به میدان برود.

دیدگاه‌ها