کد خبر : 1792853 | 27 آبان 1400 ساعت 22:28 | 57.1K بازدید | 4 دیدگاه

برندان راجرز:

صحبت از حضور من در یونایتد بی‌احترامی است

برندان راجرز، سرمربی لسترسیتی، به شایعات درباره حضورش در یونایتد واکنش نشان داد.

صحبت از حضور من در یونایتد بی‌احترامی است

به گزارش "ورزش سه"، اوله گونار سولسشر در هفته‌های اخیر تحت فشار شدیدی بوده و نتایج ضعیف منچستریونایتد باعث شده که بسیاری منتظر خبر اخراج او باشند.

رسانه‌های انگلیسی در هفته‌های اخیر بارها گزینه‌های متفاوتی را به عنوان جانشین سولسشر معرفی کرده‌اند که از این میان بیشتری گمانه‌زنی‌ها مربوط به زین الدین زیدان و برندان راجرز بوده است.

یونایتد روز شنبه باید به مصاف واتفورد برود و پس از آن با چلسی و آرسنال روبرو خواهد شد و بسیاری باور دارند که ممکن است این مربی نروژی پس از این سه بازی دیگر جایی روی نیمکت یونایتد نداشته باشد.

یکی از خبرنگاران حاضر در کنفرانس خبری برندان راجرز در آستانه دیدار لسترسیتی برابر چلسی، از این مربی پرسید که آیا علاقه‌ای به حضور روی نیمکت شیاطین سرخ دارد یا خیر و همین موضوع ناراحتی راجرز را به دنبال داشت.

 

1546213

 

او در پاسخ به این سوال گفت:« دو مسئله وجود دارد. اول این که پرسیدن چنین سوالی وقتی مربی بر سر کار است و مربی و انسان خوبی است که به سختی در باشگاهش تلاش می‌کند واقعا بی‌احترامی است. دوم این که من نمی‌توانم در این باره اظهارنظر کنم چون چنین چیزی واقعیت ندارد.»

راجرز اضافه کرد:« من سرمربی لسترسیتی هستم، به حضور در این تیم افتخار می‌کنم، خوشحالم که اینجا هستم و تعهد کاملی به بازیکنان، باشگاه و مالکیت آن دارم. واقعیت همین است. هر هیاهوی دیگری پیرامون این موضوع چیزهایی هستند که ما دیگر کنترلی روی آنها نداریم.»

لسترسیتی در حال حاضر با کسب 15 امتیاز از 11 بازی در رده دوازدهم جدول رده‌بندی قرار دارد. این در حالی است که یونایتد با 17 امتیاز از 12 بازی در رده ششم ایستاده است.

دیدگاه‌ها