کد خبر : 1795370 | 09 آذر 1400 ساعت 22:20 | 45K بازدید | 5 دیدگاه

رئال مادرید و خوش‌بینی به جذب ستاره آلمانی چلسی

به نظر می‌رسد که رئال مادرید امید زیادی به جذب آنتونیو رودیگر دارد.

رئال مادرید و خوش‌بینی به جذب ستاره آلمانی چلسی

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو رودیگر آخرین فصل حضور خود در چلسی را پشت سر می‌گذارد و همین موضوع باعث شده که شایعات در مورد آینده این بازیکن به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند. در واقع هنوز به طور قطعی مشخص نشده که آیا این بازیکن تصمیم به ماندن در چلسی خواهد گرفت یا اینکه نهایتا استمفوردبریج را به مقصد تیم دیگری ترک خواهد کرد.

 

همچنین از مدت ها پیش گفته شد که تیم‌هایی نظیر رئال مادرید، بارسلونا، پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ خواهان جذب این بازیکن هستند. البته رسانه‌های انگلیسی گزارش داده اند که چلسی بیخیال این مدافع آلمانی نخواهد شد و در هفته‌های آتی باز هم تمام تلاش خود را برای تمدید قرارداد با بازیکن مورد علاقه توماس توخل انجام خواهد داد اما شرایط برای توافق دشوار به نظر می رسد.

 

 

1647754

 

 

از طرفی رئال مادرید یکی از تیم هایی است که به شدت شرایط تقویت خط دفاعی خود را بررسی می‌کنند. آنها که در تابستان اخیر سرخیو راموس و رافائل واران را از دست دادند، خواهان جذب یک مدافع سطح بالا هستند و آنتونیو رودیگر هدف اول پر افتخار ترین تیم اروپا به حساب می آید. در همین راستا گل گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که رئال مادرید به جذب رایگان این ستاره آلمانی چلسی بسیار خوش بین است و آنها امیدوار هستند که در راه به خدمت گرفتن رودیگر از رقبای قدرتمند خود پیشی بگیرند.

دیدگاه‌ها