کد خبر : 1795888 | 12 آذر 1400 ساعت 21:42 | 79K بازدید | 1 دیدگاه

بازی بدون توپ در نشست مطبوعاتی پرماجرا

واکنش عجیب پوچتینو به سئوالات ناراحت‌کننده (عکس)

مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی است که روی یکی از داغ‌ترین نیمکت‌های مربیگری جهان نشسته است.

واکنش عجیب پوچتینو به سئوالات ناراحت‌کننده (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، میزان فشار روی سرمربی پاری سن ژرمن (هر مربی که باشد) را می‌توانید از آخرین نشست مطبوعاتی پوچ به تماشا بنشینید. 

جایی که سوالات طعنه‌آمیز و جملاتی که از لابلای شایعات بیرون آمده‌اند در قالب سوال مطرح شده و باعث عصبانیت مرد آرژانتیی می‌شود. 

پوچتینو در اکثر دقایق مصاحبه صبر می‌کند، لبخند می‌زند و سوالات را به سمت دیگری منحرف می‌کند، با این حال مطرح شدن برخی از پرسش‌ها باعث عصبانیت او می‌شود. تا جایی که در میان صحبت‌های جدی‌اش بلند شده و نشست را ترک می‌کند.

در شرایطی که خبرنگاران هاج و واج در حال تماشای واکنش او هستند، با خنده به صندلی برگشته و می‌گوید که در اینجا نشست را دوباره آغاز می‌کنیم.

کاری که پوچتینو در این صحنه انجام می‌دهد به این معناست که از کنفرانسی که پیش از بازی فردا مقابل لانس برگزار کرده چندان راضی نیست و به نوعی می‌خواد شرایط این گفتگو را عوض کند. 

 

1670362

 

برای این که کاملا در جریان صحبت‌های سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن قرار بگیرید، متن کامل مصاحبه مطبوعاتی را برای شما ترجمه کرده‌ایم:

 

خبرنگار: مارکو وراتی روز چهارشنبه در بازی برابر نیس به میادین برگشت. آیا با توجه به سابقه پزشکی این بازیکن، میزان احتیاطی که در قبال او نسبت به سرخیو راموس لازم است تفاوت دارد؟

پوچتینو:« هر بازیکن شرایط متفاوتی دارد. ما نمی‌توانیم آنها را با یکدیگر مقایسه کنیم. همه ما متفاوت هستیم. مارکو وراتی بسیار قدرتمند است. او علاقه زیادی به فوتبال دارد و مبارزه می‌کند. او در زمین هجومی بازی می‌کند. او در تمرینات نیز مانند مسابقات ظاهر می‌شود. این باعث می‌شود که او بازیکنی متفاوت باشد و همیشه ریسک می‌کند، نه فقط در تمرینات. من فکر می‌کنم او از نظر فیزیکی بازیکن قدرتمندی است و گاهی مصدومیت‌هایش به دلیل بدشانسی است. او یکی از بهترین بازیکنانی است که در طول این 12 سال مربیگری داشته‌ام.»

خبرنگار: ویژگی‌های کلیدی پی اس جی برای پیروزی برابر لانس چیست؟

پوچتینو:« همانطور که در برابر نیس دیدیم. نکته کلیدی گلزنی است. ما باید در برابر دروازه درخشان ظاهر شویم. ما باید برابر تیمی بسیار فیزیکی ظاهر شویم که فصل خوبی را تا اینجا داشته و بازیکنان و مربی بسیار خوبی دارد. بازی دشواری در برابر این تیم در پیش داریم.»

 

1670363

 

خبرنگار: انتظارات از لیونل مسی در لیگ فرانسه بسیار بالا بوده است. بهترین پستی که می‌توانید او را به کار بگیرید تا بیشترین تعداد گل ممکن را به ثمر برساند کجاست؟

پوچتینو:« کمی زمان می‌برد. او گل‌هایی به ثمر رسانده و بر اساس موقعیتی که ما داریم به ما کمک کرده است. اما ما بدشانس بودیم که گل‌های بیشتری نزدیم. لئو مسی استعدادی باورنکردنی دارد و همیشه گلزنی کرده است، بنابراین به همین روند ادامه خواهد داد.»

خبرنگار: گاهی این احساس وجود دارد که بازیکنان در زمین مدیریت کافی را ندارند. آیا این شما را در کنار زمین آزار می‌دهد؟ آیا امباپه نمی‌داند که در خط حمله باید با لئو مسی بازی کند؟

پوچتینو:«  من این سال را درک نمی‌کنم و نمی‌توانم به سوالی که درک نمی‌کنم پاسخ دهم.»

خبرنگار: برای مثال، رهبر خط حمله کیست؟ امباپه یا لیونل مسی؟ گاهی به نظر می‌رسد که بازیکنان نمی‌دانند در حال انجام چه کاری هستند. این چیزی است که بازیکنان و هواداران می‌بینند.

پوچتینو:« اگر تا این حد درباره فوتبال اطلاعات دارید، چرا نمی‌آیید و جای من نمی‌نشینید؟ من این سوال را درک نمی‌کنم. متاسفم.»

خبرنگار: سوالی درباره مائورو ایکاردی دارم. آیا می‌توانید درباره مشکلات شخصی او و این واقعیت که اخیرا زیاد بازی نکرده صحبت کنید؟ آیا نگران عملکرد او هستید؟ شرایط فیزیکی و روحی او چطور است؟

پوچتینو:« ایکاردی در انتظار فرصت بازی است. او مشکلاتی داشته است. در حال حاضر به تیم برگشته است. او منتظر فرصت است، مانند بازیکنان دیگری که فرصت زیادی برای بازی نداشته‌اند. او به سختی تلاش می‌کند تا آماده باشد.»

 

1670364

 

خبرنگار: در بازی چهارشنبه برابر نیس این احساس وجود داشت که کیلیان امباپه در نیمه اول مشکل داشت و واکنش‌هایی داشت. آیا او از این که در بال راست یا میانه میدان قرار بگیرد ناراحت است؟

پوچتینو:« من واکنش خاصی ندیدم. ما بین دو نیمه در این باره که اینجا پست او نیست صحبت کردیم و شاید او بتواند عملکردی بهتر در برنامه‌های ما داشته باشد. بازی همینطور پیش می‌رود، خصوصا وقتی شرایط خوب نیست. اما من از عملکرد او در نیمه دوم بسیار رضایت دارم.»

خبرنگار: پس از برابر نیس گفتید که با بازیکنانی که در دسترس دارید بازی می‌کنید. آیا انتظاری برای جذب بازیکن در آستانه پنجره نقل  انتقالاتی ژانویه دارید؟

پوچتینو:« منظور شما چیست؟ من نمی‌دانم برداشت شما از حرف من چه بوده است. من منتظر جذب بازیکنی در ژانویه نیستم. داشتن چنین برداشتی از حرف من بسیار دشوار است. اما فکر نمی‌کنم درباره خرید بازیکن یا چنین چیزهایی حرف زده باشم. الان زمان مناسبی برای این مسائل نیست. ما با باشگاه و مدیر و لئوناردو درباره شرایط تیم حرف می‌زنیم. اما فکر نمی‌کنم اشاره‌ای به این موضوع کرده باشم. و اگر هم کرده باشم، هدفم این نبوده است.»

خبرنگار: شاید منظورتان درباره بازیکنان مصدوم بوده است.

پوچتینو:« نمی‌دانم دقیقا چه حرفی زدم. امروز کنفرانس خبری عجیبی شده است. ما پیش از بازی با نیس ارتباط بسیار خوبی با هم داشتیم اما امروز شرایط متفاوت است.»

خبرنگار: شما اخیرا گفتید از این که نمی‌توانید 11 بازیکن ثابت را در بازی‌های متوالی به خدمت بگیرید ناراحت هستید.

پوچتینو:« از من سوال شد که آیا فکر می‌کنم که عدم استفاده از 11 بازیکن ثابت برای دو بازی متوالی بدشانسی است. اما این سوالی بود که از سوی شما مطرح شد.»

 

1670365

 

خبرنگار: چرا در بازی قبلی کیمپمبه کنار گذاشته شد؟ آیا او مصدوم یا خسته بود؟ آیا فردا نیز شاهد تغییراتی خواهیم بود؟

پوچتینو:« بله، مطمئنا فردا شاهد تغییراتی خواهیم بود. کیمپمبه خواست که بازی نکند چون احساس درد در ماهیچه پایش داشت. حالا اینجا را ترک می‌کنم وقتی برگشتم وانمود می‌کنم که همه چیز را از اول شروع کردیم.سلام! بیایید از اول شروع کنیم.»

خبرنگار: نظرتان درباره نبود نظم کافی در رختکن پی اس جی چیست؟

پوچتینو:« من به نظر همه احترام می‌گذارم. من به ایده‌ها احترام می‌گذارم و نیازی نیست که نظرم را در این باره ابراز کنم. من فقط درباره شرایطی که داریم حرف می‌زنم و علاقه‌ای به صحبت درباره نظر دیگران ندارم.»

 

ترجمه: مژده لاریجانی

دیدگاه‌ها