کد خبر : 1796147 | 13 آذر 1400 ساعت 23:18 | 105.8K بازدید | 35 دیدگاه

هواداران پرسپولیس علیه پنالتی روی ژستد(عکس)

پس از اعتراض استقلالی‌ها به عدم اعلام پنالتی روی ژستد، هواداران پرسپولیس دست به کار شده‌اند و با انتشار تصاویری می‌گویند ژستد صحنه سازی کرد.

هواداران پرسپولیس علیه پنالتی روی ژستد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یکی از صحنه‌های تکراری دربی 97 اعتراض بازیکنان و کادرفنی تیم‌ها به تصمیمات داوری بود. اما اوج این اعتراضات در دقایق پایانی نیمه دوم رقم خورد که ژستد در منطقه شش قدم سرنگون شد و استقلالی‌ها شدیدا اعتراض کردند و اعتقاد به پنالتی داشتند و فرجی نیز در آن صحنه به اعلام نشدن آفساید اعتراض می‌کرد.

 

تکل بلند فرشاد فرجی روی ژستد شائبه‌های زیادی را در خصوص تصمیم داور به وجود آورد و پس از بازی هم مجیدی در کنفرانس خبری برای آوردن VAR به فوتبال ایران مسئولان را دوباره قسم داد! البته فوتبال ایران علاوه بر تجهیز به تکنولوژی کمک داور ویدئویی نیازمند تجهیز به دوربین‌های با کیفیت از زوایای مختلف به خصوص خط آفساید است چرا که با این وضع تصویربرداری قضاوت و نظر دادن برای کارشناسان داوری هم بسیار دشوار است.

 

پس از اینکه هواداران آبی در فضای مجازی از پنالتی گرفته نشده روی رودی ژستد حرف زدند، پرسپولیسی‌ها نیز بی‌کار ننشستند و با منتشر کردن تصاویری مدعی شدند ژستد صحنه سازی کرده و فرشاد برخوردی با پای مهاجم آبی‌ها نداشته است. اینطور که پیداست قضاوت این صحنه برای کارشناسان هم بسیار سخت است و همچنان منتظریم فوتبال حرفه‌ای ایران مجهزتر شود و مهمترین بازی ایران، پشت صحنه‌های بحث برانگیز گم نشود.

 

1670858

 

1670859

 

1670860

دیدگاه‌ها