کد خبر : 1796263 | 14 آذر 1400 ساعت 13:28 | 38.7K بازدید | 93 دیدگاه

معمای مهاجم خارجی بعد از 296 دقیقه نمایش بدون گل

ژستد؛ دیاباته یا تیام می‌شود یا الحاجی گرو؟ (نظرسنجی)

مهاجم اهل بنین استقلال بعد از پیوستن به این تیم نتوانسته رضایت هواداران را جلب کند و جای خود مهاجم بلندقامت فصل گذشته آبی‌ها را پر کند.

ژستد؛ دیاباته یا تیام می‌شود یا الحاجی گرو؟ (نظرسنجی)

به گزارش "ورزش سه"، در سالیان اخیر استقلال در زمینه خریدهای خارجی خبرساز بوده است؛ از حضور بازیکنان شاخصی همچون سرور جباروف، مامه تیام، آیاندا پاتوسی، هروویه میلیچ و شیخ دیاباته تا جذب بازیکنانی همچون مارکوس نیومایر و الحاجی گرو که به شدت مورد انتقاد هواداران استقلال بودند.


آبی‌ها با نظر فرهاد مجیدی برای لیگ بیست و یکم و برای تقویت خط حمله، دو بازیکن خارجی از فرانسه و بنین به خدمت گرفته‌اند، کوین یامگا و رودی ژستد. بازیکنانی با سابقه بازی در لیگ دانمارک و لیگ جزیره انگلیس. یامگا در بازی اول توانست در دل هواداران استقلال برود و موفق به گلزنی شد اما اوضاع برای مهاجم 33 ساله آبی‌ها متفاوت است.


ژستد که از هفته چهارم توانست به ترکیب استقلال اضافه شود، مقابل فجرسپاسی، نساجی، صنعت نفت و روز گذشته در شهرآورد پایتخت در ترکیب اصلی آبی‌پوشان پایتخت با نظر فرهاد مجیدی قرار گرفته اما قدر هیچکدام از فرصت‌های به دست آمده را این مهاجم اهل بنین ندانست و در امر گلزنی ناکام بود.

 

 


او که به عنوان جانشین شیخ دیاباته، آقای گل لیگ نوزدهم با پیراهن استقلال، جذب آبی‌پوشان پایتخت شده، در این راه بدشانس هم بوده است؛ چرا که شاید اگر صحنه جنجالی روز گذشته دربی پنالتی گرفته می‌شد، ورق به سود این مهاجم بر می‌گشت اما با این‌حال در کارنامه رودی ژستد 296 دقیقه بازی بدون ثبت گل زده به چشم می‌خورد.


این عملکرد بدون گل زده و البته بدون قرار گرفتن در موقعیت صددرصدی گل باعث شده تا مهاجم بنینی آبی‌ها خیلی زود زیر تیغ انتقادات برود و حتی از سوی هواداران استقلال هم مورد نقد قرار گیرد؛ با این‌حال هنوز ژستد فرصت دارد تا بتواند با گلزنی‌های خود جبران مافات کند و برخی پیشکسوتان استقلال معتقدند که به ثمر رساندن یک گل می‌تواند موتور این مهاجم سابق استون ویلا را روشن کند و او به مهره‌ای گلزن برای آبی‌ها تبدیل خواهد شد.
حالا به نظر شما هواداران استقلال، آیا ژستد می‌تواند مهاجمی در کیفیت تیام و دیاباته باشد و در هفته‌های آینده با گلزنی‌هایش به استقلال کمک خواهد کرد یا تداوم روند بدون گل او در ترکیب آبی‌ها می‌تواند تداعی‌کننده خاطرات الحاجی گرو و بازیکنان خارجی مشابه تاریخ استقلال باشد.

 

1670806

 


لطفا نظر خود را برای ما کامنت کنید؛ در کوتاه‌ترین زمان ممکن نظرات شما به نمایش در خواهد آمد.

دیدگاه‌ها