کد خبر : 1796714 | 16 آذر 1400 ساعت 16:32 | 14.1K بازدید | 14 دیدگاه

خیال بنفیکا راحت باشد

ناگلزمن: با تمام قوا به مصاف بارسلونا می‌رویم

یولیان ناگلزمن سرمربی بایرن تاکید کرد که فردا بهترین تیم ممکن را به مصاف بارسا می فرستد.

ناگلزمن: با تمام قوا به مصاف بارسلونا می‌رویم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ با کسب امتیازات لازم صعودش به دور بعد لیگ قهرمانان به عنوان تیم نخست را قطعی کرده و فردا در یک بازی تشریفاتی میزبان بارسلوناست. در سوی مقابل بارسا باید از این بازی با پیروزی خارج شود تا بتواند به یک هشتم نهایی برود. البته در صورت توقف بنفیکا برابر دیناموکیف نیز بارسا می تواند راهی دور بعد شود.

گفته می شود یولیان ناگلزمان سرمربی بایرن قصد دارد به تعدادی از ستاره هایش استراحت بدهد.

 

 

1671759

 

 

سرمربی موفق و جوان بایرن در نشست خبری این بازی گفت:« بارسلونا بازیکنان درجه یک و سطح بالای جهانی در اختیار دارد و تحت فشار برای پیروزی در بازی فردا هستند. آنها باید ببرند و می دانم که هر کاری برای کسب پیروزی خواهند کرد. برای ما هم سه امتیاز مهم است، نه اینکه هدف مان بیرون کردن بارسا از جام باشد. ما بایرنیم و برای پیروزی وارد زمین می شویم ولی من همچنان بارسا را یکی از نامزدهای قهرمانی جام می بینم.»

 

 

1671129

 

 

ناگلزمن ادامه داد:« لاماسیا(آکادمی بارسا) همچنان بازیکنان خوب و باکیفیتی را معرفی می کند. هرچند بارسا تیم سه یا 4 سال قبل نیست ولی از نظر  من هنوز تیم قدرتمندی هستند و مجموعه ای از بازیکنان بزرگ را در اختیار دارد. مثلا فرانکی دی یونگ در خط میانی بارسا از بهترین های دنیاست و در مجموع این تیم را در مسیر درستی می بینم. ژاوی به تازگی مربی بارسا شده و زمان زیادی نیست که با تیم کار می کند. در همین چند بازی دیده ام که بارسا بیشتر و بهتر پرس می کند. در این زمینه خیلی فعال تر شده اند ولی از سوی دیگر باعث می شود فضای پشت مدافعانش بیش از گذشته خالی باشد، چون دشوار بتوان تمامی فضاها را پوشش داد. در مجموع بازی بسیار خوبی خواهد شد.»

 

 

1648893

 

 

وضعیت لئون گورتزکا:« لئون بدشانسی آورده و دوباره نتوانست تمرین کند. طبعا برای بازی فردا در دسترس نخواهد بود. سرژ گنابری هم درجریان بازی با دورتموند دچار مصدومیت همسترینگ شده و فردا بازی نمی کند.»

 

سیستم چرخشی:« با تمام قدرت به مصاف بارسا خواهیم رفت و بهترین ترکیب از بازیکنان در دسترس را به زمین می فرستم. از این حیث خیال بنفیکا راحت باشد.»

 

غایبان:« قطعا گورتزکا، گنابری، کیمیش، چوپو موتینگ و سابیتزر را در اختیار نخواهیم داشت.» 

دیدگاه‌ها