کد خبر : 1966591 | 28 شهریور 1402 ساعت 18:24 | 44K بازدید | 19 دیدگاه

گزارش اختصاصی روزنامه بیلد

قطعی: ناگلزمان سرمربی جدید آلمان شد

روزنامه آلمانی بیلد در خبری اختصاصی اعلام کرد منصوب شدن یولیان ناگلزمان به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور قطعی شده است.

قطعی: ناگلزمان سرمربی جدید آلمان شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اخراج هانسی فلیک از تیم ملی آلمان بازار شایعه و گمانه‌زنی درباره جانشین او داغ بود. با اینکه اکثر رسانه‌های آلمانی مدعی بودند یولیان ناگلزمان از بیشترین شانس برخوردار است اما نامهای دیگری هم به صورت جدی مطرح شده بود.

امروز روزنامه آلمانی بیلد در خبری اختصاصی اعلام کرد انتخاب یولیان ناگلزمان به عنوان جانشین هانسی فلیک قطعی شده و شاید همین امشب او به صورت رسمی از طرف فدراسیون به عنوان سرمربی جدید آلمان معرفی شود. ناگلزمان تا پایان رقابتهای یورو2024 با فدراسیون آلمان قرارداد امضا می‌کند.

در گزارش بیلد اشاره شده که ناگلزمان 36ساله امروز با فدراسیون فوتبال به توافق قطعی رسیده و حالا تنها انجام کارهای اداری امضای قرارداد او باقی مانده است. بیلد مدعی است دستمزد ناگلزمان در تیم ملی آلمان 400هزار یورو در ماه خواهد بود.

بعد از انتشار گزارش روزنامه بیلد، فدراسیون فوتبال آلمان به این گزارش واکنش نشان داد و در بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد:" امروز رئیس فدراسیون فوتبال آلمان، برند نوین‌دورف و رودی فولر در جلسه‌ای با حضور یولیان ناگلزمان شرکت کردند. فدراسیون این را تایید می‌کند که مذاکرات دو طرف خوب و مثبت پیش رفت".

1927719

ناگلزمان که فصل گذشته هدایت بایرن مونیخ را بر عهده داشت در میانه فصل به صورت ناگهانی اخراج شد. با اینحال قرارداد او با بایرن فسخ نشده بود و این می‌توانست بر سر راه حضورش در مانشافت دردسرساز شود. اما بیلد می‌گوید قرارداد ناگلزمان و بایرن فسخ شده و او به عنوان مربی آزاد با فدراسیون قرارداد امضا می‌کند.

بولت پرسپولیسیولیان ناگلزمان با بایرن مونیخ تا سال 2026 قرارداد داشت و اگر برای پیوستن به تیم ملی آلمان این قرارداد را فسخ نمی‌کرد تا تابستان 2026 از بایرن حدود 20 میلیون یورو دستمزد می‌گرفت بدون اینکه کاری انجام بدهد! با توجه به دستمزد 400هزار یورو در ماه او تا بعد از یورو 2024 از تیم ملی تنها حدود 4 میلیون یورو دستمزد خواهد گرفت و اگر قراردادش با مانشافت تمدید نشود حدود 16 میلیون یورو ضرر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها