کد خبر : 1800203 | 03 دی 1400 ساعت 20:58 | 24.8K بازدید | 7 دیدگاه

پیشنهاد عجیب به مورینیو؛ آقای خاص سرمربی نیجریه؟

تنها شش ماه از حضور مورینیو، سرمربی پرتغالی، در رم می‌گذرد اما او مذاکراتی با تیم ملی نیجریه انجام داده است.

پیشنهاد عجیب به مورینیو؛ آقای خاص سرمربی نیجریه؟

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال نیجریه پس از برکناری گرنوت رور به دنبال جذب مربی تراز اولی در آستانه رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا است.

آماخو پینیک، رییس فدراسیون فوتبال نیجریه، در نظر دارد مربی خوبی را برای هدایت این تیم استخدام کند تا بتواند بار دیگر قهرمانی را برای این کشور به ارمغان بیاورد.

پینیک بسیار بلندپرواز است و مدعی شده که مذاکراتی را با سرمربی سابق رئال مادرید، چلسی و تاتنهام انجام داده تا از حضور او در راس کادر فنی نیجریه بهره ببرد.

او به روزنامه دیلی تراست در نیجریه گفت:« نظم و قوانین سرمربی جدید برای ما بسیار مهم است. ما همچنین به دنبال کسی هستیم که عطش کافی برای کسب جام‌ها را داشته باشد چون اگر آنها عطش قهرمانی داشته باشند بر موانع غلبه می‌کنند و اگر بخواهند پیروز شوند، نظم و انضباط را به کار می‌گیرند.»

 

1669864

 

پینیک ادامه داد:« البته که مورینیو جز این افراد است، من به شما نمی‌گویم که ما با مورینیو صحبت نکردیم چون این اتفاق رخ داده و مدیر ورزشی ما با مورینیو صحبت کرده و این کار هیچ ایرادی ندارد و اشتباه نیست. اگر این مربی بتواند جام ملت‌های آفریقا را برای ما به ارمغان بیاورد بلافاصله به جمع ما ملحق خواهد شد. اگر کمیته اجرایی تایید کند و ما هم آماده باشیم، برای چه باید صبر کنیم؟»

مورینیو به تازگی قراردادی سه ساله را با رم به امضا رساند و در ماه می به این تیم پیوست تا جز پروژه قهرمانی آنها در سال‌های پیش رو باشد و هرچند هنوز نتوانسته درخشش خاصی در این تیم داشته باشد اما بعید به نظر می‌رسید که به زودی رم را ترک کند.

دیدگاه‌ها