کد خبر : 1800962 | 07 دی 1400 ساعت 19:04 | 12.5K بازدید | 6 دیدگاه

واکنش مسی‌ها به هجمه‌ علیه پنالتی‌های تیم

روابط عمومی باشگاه مس رفسنجان با انتشار فیلمی از شش پنالتی‌ای که برای این تیم طی 11 هفته اخیر گرفته شده، به هجمه‌ها پاسخ داده است.

واکنش مسی‌ها به هجمه‌ علیه پنالتی‌های تیم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان محمد ربیعی در دومین فصل حضور در لیگ برتر تا پایان هفته یازدهم به همراه آلومینیوم اراک نگاه‌ها را به خودشان خیره کرده‌ اند و با عملکرد خوبی که داشته‌اند، در میان پنج تیم برتر مسابقات قرار گرفته‌اند. این تیم از 11 مسابقه قبلی خود به پنج پیروزی، سه تساوی و سه شکست دست یافته و با 18 امتیاز در رتبه  پنجم رقابت های لیگ برتر قرار گرفته است.


با این حال طی هفته‌های اخیر به دلیل اینکه داوران شش پنالتی را در بازی های مختلف به سود این تیم اعلام کرده‌اند، با مصاحبه سایر مربیان حاضر در لیگ برتر و همینطور رسانه‌ها و اهالی فوتبال که درباره این موضوع نوشته‌اند،  هجمه‌ای علیه مسی‌ها ایجاد شده که کادر فنی این تیم و همینطور مدیران باشگاه معتقدند می‌تواند روی عملکرد داوران در بازی های باقی مانده فصل تاثیرگذار باشد.


به همین دلیل روابط عمومی تیم فوتبال مس رفسنجان با انتشار ویدئویی از تمامی پنالتی‌هایی که برای شاگردان ربیعی طی 11 هفته اخیر گرفته شده و پیوست کردن نظرات کارشناسان داوری که تمامشان تصمیمات داوران مسابقات مس را تایید کرده‌اند، به هجمه‌هایی که به همین دلیل علیه این تیم وجود دارد، پاسخ داده است

 

*متنی که به همراه این ویدئو منتشر شده به شرح زیر است: 


« این ویدئوی  سه دقیقه‌ای، مروری سریع بر ۶ پنالتی گرفته شده در این فصل برای مس رفسنجان است. پنالتی‌هایی که سلامت و قطعیت‌شان حتی یک رای مخالف هم نداشته و با نظرات صد درصدی کارشناسان مورد تایید قرار گرفته است.


این ویدئو، پاسخی مستدل، قاطع و رسمی به تمام کسانی است که تلاش می‌کنند با زیر سوال بردن این پنالتی‌های واضح، هجمه‌ای ناجوانمردانه علیه تیم مس رفسنجان ایجاد کنند تا شاید دوباره با ایجاد اتفاقی تلخ مثل آنچه در در دیدار مقابل نساجی مازندران رخ داد، تیم یکدست، متحد و قدرتمند محمد ربیعی را از مسیر موفقیت دور کنند و خودشان به آرامش برسند.


امیدواریم این کلیپ کوتاه، پایانی باشد‌ بر تمام این حاشیه‌سازی‌ها.»

دیدگاه‌ها