کد خبر : 1801928 | 12 دی 1400 ساعت 20:55 | 7.3K بازدید | 1 دیدگاه

دستِ خالی سیدعباسی بدون 6 مهره کلیدی؛

ترکیب احتمالی شهر خودرو مقابل سپاهان

عنابی‌پوشان مشهدی برای افزایش امیدهایشان برای بقا در لیگ برتر هفته سیزدهم لیگ برتر میزبان سپاهان اصفهان هستند.

ترکیب احتمالی شهر خودرو مقابل سپاهان

به گزارش "ورزش سه" بعد از کسب 3 امتیاز در 12 مسابقه، شاگردان داوود سیدعباسی امیدوارند بتوانند نیم‌فصل اول را در وضعیت مناسب‌تری به پایان ببرند و شانس خود را برای بقا در لیگ برتر افزایش دهند، هر چند که آن‌ها کار بسیار سختی در هفته‌های پایانی نیم‌‎فصل دارند و باید در سه مسابقه پیاپی مقابل سپاهان، پرسپولیس و فولاد به میدان بروند که به جز مصاف با فولاد در اهواز، 2 مسابقه دیگر در خانه است.

 

شهر خودرویی‌ها فردا در هفته سیزدهم در شرایطی میزبان سپاهان هستند که حریف هم بعد از 3 شکست برای بقا در کورس مدعیان نیازمند 3 امتیاز است؛ در مقابل سیدعباسی 6 مهره کلیدی خود را ندارد و کار دشواری برای چینش ترکیب خود خواهد داشت.

 

محمدرضا فلاحیان، محسن ربیع‌خواه و ابوالفضل عکاشه 3 مصدوم شهر خودرو برای مسابقه فردا هستند، صادق صادقی محروم است و میلاد فراهانی و سعید جلالی‌راد هم به دلیل مسائل انضباطی در اختیار باشگاه هستند.

 

در خط دروازه، سیدعباسی گزینه خود را 24 ساعت قبل از بازی اعلام کرد و بابک سلامت جوان در خط دروازه قرار خواهد گرفت تا بعد از حضور یک نیمه‌ای در مقابل ذوب‌آهن در این فصل، این‌بار در برابر دیگر تیم اصفهانی فرصت بازی و درخشش پیدا کند.

 

خط دفاعی را زوج مجتبی بیژن کاپیتان فردای شهر خودرو و احسان حسینی احتمالاً شکل خواهند داد و مسعود زائر کاظمینی بعد از بازگشت از مصدومیت در دفاع راست به میدان می‌رود و حسام پورهاشم دفاع چپ شهر خودرو است.

 

علی طاهران در میانه زمین روز سختی را در مقابل خط هافبک قدرتمند سپاهان دارد و در کنار او میلاد کمندانی گزینه احتمالی سیدعباسی خواهد بود؛ ابوذر صفرزاده و محمد محمدزاده دو وینگر احتمالی تیم مشهدی برای مصاف با حریف اصفهانی هستند.

 

در خط حمله هم احتمالاً سیدعباسی به زوج باتجربه مهرداد بایرامی و مهدی شریفی اعتماد خواهد کرد که باید دید این دو مهاجم باتجربه چه عملکردی از خود نشان خواهند داد و چه نمایشی از خود به جای می‌گذراند.

 

مصاف شهر خودرو و سپاهان فردا از ساعت 14:30 در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد برگزار خواهد شد.

 

ترکیب احتمالی شهر خودرو مقابل سپاهان:


بابک سلامت، مجتبی بیژن، احسان حسینی، مسعود زائر کاظمینی، حسام پورهاشم، علی طاهران، میلاد کمندانی، ابوذر صفرزاده، محمد محمدزاده، مهرداد بایرامی و مهدی شریفی.

 

دیدگاه‌ها