کد خبر : 1802342 | 14 دی 1400 ساعت 18:23 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

صانعی تیم ملی زیر 19 سال را برعهده می‌گیرد

کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در جلسه ای با حضور عزیزی خادم، وضعیت نهایی کادر فنی تیم فوتسال جوانان جهت حضور در تورنمت کافا را مشخص کرد.

صانعی تیم ملی زیر 19 سال را برعهده می‌گیرد 

به گزارش "ورزش سه"،  روز گذشته جلسه کمیته فوتسال با حضور اعضا و رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد و در این جلسه موضوعات مختلف مورد بررسی قرار گرفت که یکی از مهم‌ترینی موضوعات، انتخاب سرمربی تیم ملی زیر 19 سال برای حضور در رقابت‌های کافا 2022 بود.

 

تورنمنت کافا 2022 ماه آینده برگزار خواهد شد و براساس برنامه‌ریزی انجام شده این تورنمنت از 20 تا 30 بهمن به میزبانی کشور تاجیکستان به انجام می‌رسد.

 

حسین شمس که در کسوت مشاور فوتسالی رئیس فدراسیون فوتبال مشغول به فعالیت شده، بعد از جلسه روز گذشته کمیته فوتسال، خبر قطعی درباره انتخاب علی صانعی به عنوان سرمربی تیم ملی زیر 19 سال داد و گفت: آقای صانعی سرمربی سابق تیم فوتسال زیر 20 سال ایران هستند که با کسب بیشترین رأی در جلسه کمیته فوتسال برای هدایت تیم زیر 19 سال انتخاب شدند.

 

وی افزود: تمرینات تیم به زودی شروع خواهد شد که انشالله تمرینات خوبی را پشت سر بگذارند و یک تیم منسجم و با آمادگی بالا را برای شرکت در این دوره از رقابت ها داشته باشیم و شاهد قهرمانی‌شان باشیم.

دیدگاه‌ها