کد خبر : 1803229 | 19 دی 1400 ساعت 10:27 | 14.1K بازدید | 10 دیدگاه

لوک دی یونگ؛

بارسلونا لایق پیروزی بود، بدون اشتباه عمل کردیم

لوک دی یونگ، مهاجم جدید بارسلونا مدعی شد این تیم مقابل گرانادا لایق کسب پیروزی بوده است.

بارسلونا لایق پیروزی بود، بدون اشتباه عمل کردیم

به گزارش "ورزش سه"، برتری بارسلونا مقابل گرانادا خیلی راحت و در دقایق پایانی از دست رفت تا کار شاگردان ژاوی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان در ادامه فصل دشوارتر از قبل شود. لوک دی یونگ که برای دومین مسابقه متوالی در لباس بارسلونا موفق به گلزنی شد، در کنار نیکو گونزالز در مورد این تساوی صحبت کرده و البته بارسلونا را لایق کسب سه امتیاز مقابل گرانادا توصیف کرد.

 

لوک دی یونگ گفت: "ما در طول مسابقه بر حریف برتری داشته و اشتباهی در زمین مرتکب نشدیم. اما در ادامه 10 نفره شدیم و دروازه بارسلونا نیز باز شد تا دو امتیاز این بازی را از دست بدهیم. در فوتبال جزئیات تعیین کننده است، پس باید همیشه باهوش عمل کرده و تلاش کنید بازی را با 11 بازیکن به اتمام برسانید.

 

1681131

 

در نهایت گرانادا بازی را به سمت کناره ها برد و توانست با ارسال یک کرنر به گل تساوی دست پیدا کند. ما دو امتیاز این مسابقه را از دست دادیم و به نظر من بارسلونا لایق کسب پیروزی مقابل گرانادا بود."

 

همچنین نیکو گونزالز، ستاره جوان بارسلونا در رابطه این نتیجه گفت: "این فوتبال است و جزئیات کوچک تعیین کننده نتیجه مسابقه خواهد بود. ما باید این مشکلات کوچک را اصلاح کنیم و به راه خود ادامه دهیم، زیرا گرانادا تنها روی ارسال یک کرنر به گل دست یافت. بعد از گذشت هر دیدار بهتر با شرایط بارسلونا تطبیق پیدا می کنم.

 

این اولین سالی است که من در لالیگا در کنار همه هم تیمی‌های جدید خود و همچنین در استادیوم‌های مختلفی بازی می‌کنم و این اتفاق هرگز در گذشته برای من رخ نداده بود. اما من با گذشت هر دیدار بیشتر و بیشتر احساس راحتی می‌کنم."

دیدگاه‌ها