کد خبر : 1803675 | 21 دی 1400 ساعت 13:53 | 10.7K بازدید | 11 دیدگاه

علیرغم ثبت رکورد فاجعه‌بار؛ مورینیو اخراج نمی‌شود

رم تا به حال 9 شکست در 21 بازی در لیگ ایتالیا را تجربه کرده اما مدیران رم تصمیمی برای اخراج ژوزه مورینیو ندارند.

علیرغم ثبت رکورد فاجعه‌بار؛ مورینیو اخراج نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، رم روز یکشنبه با نتیجه 3-4 برابر یوونتوس شکست خورد و این در حالی بود که آنها در فاصله 20 دقیقه تا پایان بازی با نتیجه 1-3 از حریف پیش بودند.

مورینیو نسبت به پائولو فونسکا در همین بازه زمانی در فصل گذشته هشت امتیاز کمتر به دست آورده و در 9 بازی از 21 بازی شکست خورده است که بیشترین تعداد باخت رم در 43 سال اخیر بوده است.

هدف رم این است که بتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد اما آنها در حال حاضر 9 امتیاز از آتالانتا عقب هستند و این در حالی است که یک بازی بیشتر از این تیم هم انجام داده‌اند.

روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت خبر داده که مدیران این باشگاه ایتالیایی روز گذشته جلسه‌ای را با حضور مورینیو برگزار کرده‌اند اما تصمیمی برای اخراج این مربی پرتغالی ندارند.

 

1681371

 

این سرمربی سابق اینتر برنامه‌هایش را به طور کامل برای مدیران رم شرح داده و تصمیماتی که برای پیشرفت تیم دارد را به اطلاع آنها رسانده و مدیران و مالکان باشگاه نیز قصد دارند از برنامه‌های او به صورت کامل حمایت کنند.

بازیکنان ارشد در رختکن رم نیز طرف مورینیو هستند و هنوز علاقه زیادی به کاریزمای این مربی دارند. با این حال این روزنامه مدعی شده که مصاحبه‌های پس از بازی او ممکن است چند دستگی‌ای را در  بین بازیکنان ایجاد کند.

او پس از شکست برابر یوونتوس بازیکنان رم را متهم کرده بود که روحیه ضعیفی دارند. با این حال مدیران این باشگاه قصد دارند همچنان به کار با آقای خاص ادامه دهند.

 

دیدگاه‌ها