کد خبر : 1804644 | 26 دی 1400 ساعت 11:27 | 20.5K بازدید | 2 دیدگاه

جریمه سنگین در انتظار صنعت نفت آبادان

انصراف از جام حذفی می‌تواند خسارت بزرگی را به تیم فوتبال صنعت نفت آبادان وارد کند.

جریمه سنگین در انتظار صنعت نفت آبادان

به گزارش "ورزش سه" از ساعت 14 فردا در ورزشگاه تختی خرم آباد، یکی از 8 مسابقه حساس مرحله جام حذفی قرار است برگزار شود، دوئل خیبر خرم آباد با صنعت نفت آبادان. تقابل رقبای لیگ یکی و لیگ برتری که شرایطی متفاوت از هم دارند. هر چند به لحاظ فنی دو تیم در هفته‌های اخیر روند صعودی را در پیش گرفته‌اند اما در اوضاع مالی، علی‌رغم وضعیت مناسب خیبر، نفتی‌ها در بحران به سر می‌برند.

 

شاگردان علیرضا منصوریان در این فصل هیچ دریافتی نداشتند و این مسئله باعث شده تا آن‌ها بعد از پذیرش وعده‌های پرشمار سرانجام دست به اعتصاب بزنند و حالا حاضر نیستند برای انجام مسابقه فردا عازم خرم‌آباد شوند و در هتل المپیک اعتصاب کرده‌اند.

 

عدم حضور احتمالی صنعت نفت مقابل خیبر در جام حذفی، می‌تواند هزینه سنگینی را به باشگاه آبادانی وارد کند؛ طبق قوانین نفتی‌ها یکسال از حضور در جام حذفی محروم می‌شوند و هم‌چنین بایستی 400 میلیون تومان جریمه انصراف از این تورنمنت را پرداخت کنند!

 

باید دید آیا این جریمه سنگین می‌تواند باعث شکستن اعتصاب نفتی‌ها و سفر بازیکنان این تیم به خرم آباد و رویارویی با خیبر باشد یا شاگردان علیرضا منصوریان که تنها تیم بدون دریافتی این فصل فوتبال ایران هستند، بر موضع خود خواهند ماند.

دیدگاه‌ها