کد خبر : 1804874 | 27 دی 1400 ساعت 11:48 | 50.8K بازدید | 52 دیدگاه

تهدید بنزما: اگر هالند بیاید، من جدا می‌شوم!

کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، از شایعات مربوط به پیوستن ارلینگ هالند به این باشگاه چندان خوشحال نیست.

تهدید بنزما: اگر هالند بیاید، من جدا می‌شوم!

به گزارش "ورزش سه"، بنزما یکی از ستاره‌های رئال مادرید در چند فصل اخیر بوده و پس از جدایی کریستیانو رونالدو موفق شده بار گلزنی این تیم را به تنهایی به دوش بکشد. 


این بازیکن نقشی کلیدی در قهرمانی رئال مادرید در لالیگا در فصل 20-2019 داشت و شب گذشته نیز در جریان فینال سوپرکاپ اسپانیا برابر اتلتیک بیلبائو موفق شد دروازه حریف را باز کند. 


زوج این بازیکن و وینیسیوس جونیور در این فصل نمایش درخشانی را در ترکیب رئال مادرید ارائه کرده و بارها نجات‌بخش تیم کارلو آنچلوتی شده است. 


با این حال گفته می‌شود که علیرغم درخشش این ملی‌پوش فرانسوی در ترکیب رئال، این باشگاه قصد دارد پیشنهادی را برای جذب ارلینگ هالند به این باشگاه ارائه کند. 

 

1680123


هنوز دو فصل دیگر از قرارداد هالند با دورتموند باقی مانده اما بند فسخ این بازیکن در تابستان 2022 فعال می‌شود و این باشگاه آلمانی اجازه جدایی این بازیکن را صادر خواهد کرد.


این در حالی است که انتقال کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن به رئال به عنوان بازیکن آزاد در پایان فصل جاری هم قطعی به نظر می‌رسد. 


حالا روزنامه ال ناسیونال مدعی شده که بنزما به فلورنتینو پرز خبر داده که قصد دارد همچنان به حضورش در سانتیاگو برنابئو ادامه دهد اما اگر هالند از بروسیا دورتموند به رئال منتقل شود، او درباره این تصمیم تجدیدنظر خواهد کرد. 


با این حال اگر انتقال کیلیان امباپه به این تیم قطعی شوئد، او مشکلی با این موضوع ندارد و علاقمند است که با این بازیکن هموطنش در رده باشگاهی نیز هم‌بازی باشد.

دیدگاه‌ها