کد خبر : 1805254 | 28 دی 1400 ساعت 17:39 | 6.8K بازدید | 3 دیدگاه

مس رفسنجان به اردوی خارجی نخواهد رفت؛

ربیعی: این فشردگی باعث کاهش کیفیت لیگ می‌شود

ربیعی می‌گوید فشردگی بالای لیگ باعث افت شرایط بدنی و کیفیت بازی‌ها شده و تیمش بلافاصله پس از این ۱۲۰ دقیقه سخت باید آماده دیدار با سپاهان شود.

ربیعی: این فشردگی باعث کاهش کیفیت لیگ می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان پس از پیروزی برابر شهرخودرو در کنفرانس خبری در ابتدا گفت: در دو بخش صحبت می‌‌کنم و در بخش اول یک تشکر ویژه از شهر سیرجان، هیئت فوتبال، باشگاه گل گهر و آرمان گهر و هیئت فوتبال استان کرمان و همچنین خبرنگاران عزیز که همه زحمت کشیدند دارم. به خاطر شرایط جوی ما به سیرجان آمدیم و در یک ماراتن ۱۲۰ دقیقه‌ای که تمامش زیر باران بود این بازی را برگزار کردیم. خداقوت می‌گویم به تیم شهرخودرو به دلیل بازی خوبی که انجام دادند. ما وقتی سه، چهار بازی آخر این تیم را که مقابل سپاهان، پرسپولیس و فولاد بازی کردند دیدیم متوجه شدیم تیم بسیار خوبی در دفاع هستند و بسیار خوب و با سرعت ضدحمله می‌زنند و برای باز کردن این بلوک دفاعی کار سختی وجود دارد همانطور که پرسپولیس هم کار سختی داشت و حتی گل‌گهر هم مقابل این تیم به مشکل خورده بود. ما در نود دقیقه بیشتر مالک توپ بودیم ولی موقعیت‌های زیادی روی دروازه دو تیم ایجاد نشد و ما نیز چندتا فرصت داشتیم و به نظرم منشا می‌توانست از موقعیت تک به تکش استفاده کند. شما باید در این بازی‌ها خیلی با تدبیر بازی کنی و جام حذفی ما در این دور نشان داد که جام شگفتی‌هاست.

 

ربیعی ادامه داد: در بخش دوم صحبت‌هایم یک تشکر جانانه می‌کنم از بازیکنان تیمم به دلیل اینکه در این هوای سنگین و در زمینی که برای اولین بار در آن بازی می‌کردند صد و بیست دقیقه انرژی گذاشتند و حضور مس رفسنجان در جمع هشت تیم نهایی را به بازیکنانم، باشگاه و مردم شریف رفسنجان تبریک می‌گویم. این خوب است که نیم فصل را در جمع پنج تیم اول و جام حذفی را نیز بین هشت تیم نهایی تمام کنی. 

 

او در خصوص فشردگی لیگ و بازی بعدی برابر سپاهان گفت: تنها نکته نگران کننده برای ما این است که باید ۷۲ ساعت آینده برابر سپاهان بازی کنیم و ۱۲۰ آنها دیروز بازی کردند و امروز هم ما و زمان کمی برای ریکاوری تیم خواهد بود. فشردگی بازی‌ها از لحاظ جسمانی همه را مستهلک کرده و کیفیت بازی‌ها را رو به نزول می‌برد. مجبوریم این بازی را انجام دهیم تا به تعطیلات نیم فصل برویم تا تیم‌مان را ریکاوری کنیم. 

 

ربیعی در مورد محسن آذرباد که باعث صعود این تیم هم شد بیان کرد: سومین سال همکاری من با محسن است. برای او خوشحالم و بازیکنانی مثل محسن آذرباد یک نقدار دیر به این فوتبال معرفی شدند. او بیش از سی سال سن دارد ولی خیلی خوب و پر تلاش بازی می‌کند و در قالب کار ما هم به شناخت کافی از دیدگاه‌های من رسیده است. اجازه دهید کنار آذرباد از کل بازیکنان تشکر کنم چون بچه‌های ما واقعا یک تیم هستند. 

 

او در مورد اتفاقی که برای توکلی افتاد و همچنین دیگر مصدومان تیمش گفت: دیروز قبل از حرکت به سمت سیرجان، شاهین توکلی ما در مسیر حمام سُر می‌خورد و با شکستن شیشه دچار بریدگی دست و پا می‌شود. یک اتفاق افتاد و ما شاهین را برای بازی از دست دادیم. کیانی و مهرداد رضایی را هم نداشتیم و واقعا از تیمم خیلی تشکر می‌کنم چون بازی بسیار سنگینی بود.

 

ربیعی راجع به شرایط میزبانی تیم‌شان در آینده گفت: فعلا جواب دقیقی ندارم و باید منتظر شرایط جوی بمانیم. فردا با مدیریت باشگاه در این خصوص جلسه‌ای دارم تا تصمیم‌گیری کنیم. من درباره این مسئله زیاد صحبت کردم و فشاری که باید می‌گذاشتم را گذاشتم که امیدواریم هرچه سریعتر امکانات شهر مس برسد تا علاوه بر اینکه خیال‌مان برای شرکت در مسابقات و تمرینات راحت شود بتوانیم در نیم فصل دوم شاهد حضور تماشاگران‌مان هم باشیم.


ربیعی اضافه کرد: بعد از اینکه بازی‌های فصل گذشته به پایان رسید چمن شماره دو شهدای رفسنجان چمن مصنوعی بود و باید برداشته شود و زیرش را باید کاملا خراب می‌کردند و دوباره از نو زیر سازی صورت می گرفت و سیستم‌های موتور خانه‌ای انجام می‌شد و بعد مرحله کاشت چمن بود. کاشت چمن ورزشگاه به امسال نمی‌رسید و از رول استفاده کردند که آن هم داستان خودش را دارد. دیروز که در حضور آقای زیندینی، علیزاده، هادوی و دوستان پیمان‌کاری که آنجا بودند به ما این قول را دادند که ورزشگاه را به اولین میزبانی ما برای نیم فصل دوم برسانند و امیدوارم این اتفاق بیفتد چرا که نیازمند یک تلاش و همت شبانه روزی است. اگر این اتفاق بیفتد و کیفیت زمین خوب باشد ما می‌توانیم در نیم فصل دوم از آن زمین استفاده ‌کنیم اما در غیر این صورت برای نیم فصل دوم باید باشگاه تدابیر دیگری بیندیشد و برای اول فصل آینده با برنامه ریزی‌ای که بوده هم زمین تمرین باشگاه و هم زمین مسابقه شماره دو برای فصل آینده خواهد رسید که دستاورد خوبی برای شهر رفسنجان، باشگاه و شرکت صنایع ملی مس می‌باشد. جا دارد از آقای دکتر سعدمحمدی نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم که به عنوان یک مدیر ورزشی که ورزش و فوتبال را به خوبی درک می‌کنند و در کنار ایشان کل اعضای هیئت مدیره و اعضای مدیریت شهری باشگاه و مجموعه باشگاه تشکر می‌کنم.  در انتها از آقای اشکان خورشیدی و گروه داوری تشکر می‌کنم به دلیل اینکه در بازی‌های این چنینی داوری بسیار سخت است و مسلط داوری کردند که از ایشان هم تشکر می‌کنم.

 

او در خصوص بحث برپایی اردو در ترکیه یا کشور دیگر گفت: در رابطه با اردوی تیم ما در ابتدای این فصل که خارج کشور رفتیم صحبت‌هایی شده است. می‌توانید از مدیریت باشگاه سوال کنید، هزینه‌ای که ما برای این اردو کردیم تفاوت آنچنانی با اردو داخلی نداشت. نمی‌گویم کم‌تر بود اما خیلی بیشتر نبود. به منطقه‌ای رفتیم که انسان هم کم پیدا می‌شد. چند زمین بود که ما تمرین کردیم و کار بدنی را انجام دادیم. این مسئله از یک مقام بالا دستی اعلام می‌شود و الان ما و همه تیم‌ها تمکین خواهیم کرد. آن زمان ممنوعیتی نبود. سال گذشته یک یا دو تیم و امسال دو تیم رفتند ولی الان که گفتند ممنوعیت اردو خارج از کشور است قطعا همگی تمکین خواهیم کرد. در رابطه با تیم مس رفسنجان به دلیل اینکه کل نیم فصل اول ما در شریط اردویی و سرچشمه بودیم، در نیم فصل اردو نخواهیم رفت و برنامه تمرینی را در تهران ادامه خواهیم داد ولی فکر می‌کنم به مدت دوروز به کیش یا جای دیگری خواهیم رفت که یک بازی تدارکاتی خواهیم داشت و یک بازی بیرون از خانه  انجام خواهیم داد و برمی‌گردیم. ولی تیم مس رفسنجان در نیم فصل به اردو نخواهد رفت. اگر شما برای هر تیمی یک اردو اول فصل و دیگری در نیم فصل در نظر بگیرید ما هر دو را در در اول فصل انجام دادیم.

دیدگاه‌ها