کد خبر : 1805263 | 28 دی 1400 ساعت 18:33 | 7.3K بازدید | 1 دیدگاه

آذرباد پیام‌آور شادی مسی‌ها زیر باران (عکس)

محسن آذرباد در دقایقی که همگان منتظر ضربات پنالتی بودند، با شلیکی دیدنی قفل دروازه تیم سختکوش شهرخودرو را شکست و مس را به دور بعدی رساند.

به گزارش "ورزش سه"، پس از 4 پاس گل در لیگ برتر و یک بار گلزنی برابر ذوب آهن، این بار در جام حذفی و در دقایقی که خیلی ها در انتظار کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی بودند، این محسن آذرباد بود که با بستن بازوبند کاپیتانی بر دست، توانست دروازه شهرخودرو را باز کند تا محمد ربیعی سرمربی رفسنجانی ها نفس راحتی بکشد.

 

در یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، تلاش مس رفسنجان و شهرخودرو در استادیوم امام علی سیرجان در پایان 90 دقیقه بدون گل بود. در حالیکه انتظار می رفت که مسی ها بازی راحتی را برابر قعرنشین لیگ برتر داشته باشند، اما اینگونه نبود و شاگردان داوود سیدعباسی 90 دقیقه برابر تیم خوب مس ایستادگی کردند.

 

 

1683826

 

 

در وقت های تلف شده بود که بالاخره مقاومت شهرخودرو شکسته شد. پس از چند ارسال و شوت به سمت دروازه شهرخودرو، توپ از محوطه جریمه دور شد تا اینکه مهدی ترکمان از این توپ های سرگردان نهایت استفاده را برد. او با یک ارسال به روی دروازه محسن آذرباد را در موقعیت گلزنی قرار داد و کاپیتان مس نیز با شوتی سر ضرب و دیدنی دروازه شهرخودرو را باز کرد و تیمش را پیش انداخت.

 

تک گل آذرباد در دقیقه 107 بالاخره به طلسم گل نزنی های مس در این بازی پایان داد. گلی که تا پایان 120 دقیقه نیز حفظ شد تا رفسنجانی ها با یک پیروزی روحیه بخش، راهی مرحله یک چهارم نهایی شده و به ماجراجویی های خود در این جام ادامه دهند.

 

محسن آذرباد که یکی از بهترین های مس در این فصل بوده است، با شوتی دیدنی تیمش را به دور بعد رساند. بازیکنی که با مهدی ترابی رقابت سختی برای کسب عنوان بهترین پاسور فصل دارد، امروز در نقش کاپیتان مس توانست برای تیمش گلزنی کند.

 

البته آذرباد در این بازی چند فرصت دیگر نیز داشت اما موفق نشده بود توپ را به تور دروازه شهرخودرو برساند تا بالاخره این کار را به شکل زیبایی در وقت های تلف شده انجام داد تا مسی که در 6 دیدار قبلی لیگ برتری خود یک پیروزی به دست آورده بود، با این برد روحیه بخش به پیشواز نیم فصل دوم لیگ بیست و یکم برود.

دیدگاه‌ها