کد خبر : 1806073 | 02 بهمن 1400 ساعت 22:31 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر ۲-۱ ونتزیا؛ جانشین روملو لوکاکو گل کاشت

اینتر در یک بازی خانگی به سختی و با نتیجه 2-1 مقابل ونتزیا به پیروزی رسید.

اینتر ۲-۱ ونتزیا؛ جانشین روملو لوکاکو گل کاشت

به گزارش "ورزش سه"، اینتر، صدرنشین رقابت های سری آ امشب در چارچوب هفته بیست و پنجم این مسابقات میزبان تیم پایین جدولی ونتزیا بود که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 2-1 به سود نراتزوری به پایان رسید.


در حالی که اینتر توپ و میدان را در اختیار داشت، برخلاف انتظار ونتزیا موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند. ضربه سر زیبای توماس آنری وارد دروازه سمیر هندانوویچ شد تا نراتزوری در خانه با یک گل از حریف خود عقب بیفتد.

 

 

1684876

 

 

بعد از دریافت گل حملات اینتر روی دروازه ونتزیا ادامه داشت و این تیم نهایتاً توانست در دقیقه 40 به گل تساوی دست پیدا کند. نیکولو بارلا روی یک ریباند دروازه تقریباً خالی ونتزیا را باز کرد تا نتیجه 1-1 شود.

 

در ادامه نیمه اول نراتزوری برای به ثمر رساندن گل دوم نیز تلاش زیادی انجام داد اما نتیجه ای حاصل نشد تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان نتیجه تساوی 1-1 به پایان برسد.

 

 

1684875

 

 

اینتر نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و چند موقعیت روی دروازه ونتزیا به وجود آورد اما دفاع خوب و کم نقص حریف هر بار به این تیم اجازه نمی‌داد که موقعیت بسیار جدی گلزنی ایجاد کند.

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد اینتر توانست گل پیروزی بخش را به ثمر برساند. ارسال دنزل دومفرایز با ضربه تمام کننده ادین ژکو همراه شد تا نراتزوری در لحظات پایانی به سه امتیاز شیرین دست پیدا کند‌.

 

 

1684880

دیدگاه‌ها