کد خبر : 1806499 | 04 بهمن 1400 ساعت 21:29 | 59.9K بازدید | 5 دیدگاه

خرید بزرگ یوونتوس؛ پایان راه دیبالا؟

با ورود یوونتوس به کورس جذب دوسان ولاهوویچ از فیورنتینا، ماندن پائولو دیبالا در این تیم غیرممکن شده است.

خرید بزرگ یوونتوس؛ پایان راه دیبالا؟

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه گاتزتا دلااسپورت امروز در گزارشی مدعی شد مدیر برنامه دوسان ولاهوویچ و یوونتوس برای قراردادی با دستمزد هفت میلیون یورویی در سال برای انتقال این بازیکن به تورین در ماه ژانویه به توافق دست یافته بودند. اما مدیران فیورنتینا فقط خواهان یک پیشنهاد نقدی در حدود 70 میلیون یورو بوده و پیشنهاداتی چون معاوضه بازیکن به علاوه پول نقد را نمی‌پذیرد.

 

بدین ترتیب و با توجه به ادعای مائوریتزیو آریوابنه مدیر عامل یوونتوس مبنی بر عدم توانایی این باشگاه در جذب مبالغ کلان در فصل زمستان، این انتقال فعلا منتفی شد. اما به نظر می رسد بودجه نقل و انتقالات این باشگاه برای دو پنجره نقل و انتقالات بعدی دقیقا رقم 70 میلیون یورو است.

 

1682782

 

یکی از اهداف فعلی مدیران یوونتوس کاهش دستمزد بازیکنان است و آنها به دیبالا و سایر بازیکنان باشگاه پیشنهاد داده اند که برای ماندن در تورین دستمزد خود را کاهش دهند. بر همین اساس آرون رمزی یکی از پردرآمدترین بازیکنان یوونتوس با دستمزد هفت میلیون یورویی، قرار است در همین ماه ژانویه از این تیم جدا شود.

 

پائولو دیبالا نیز در حال حاضر همین رقم را دریافت کرده و خواهان یک قرارداد جدید 10 میلیون یورویی در سال برای تمدید شده که به نظر بیانکونری توان پرداخت آن را ندارد. همچنین یوونتوس هنوز قرارداد فدریکو کیه زا و مویس کین را دائمی نکرده است. یووه برای کیه زا باید 50 میلیون یورو و برای مویس کین 28 میلیون یورو پرداخت کند.

 

بدین ترتیب و با توجه به جدیت یوونتوس در جذب دوسان ولاهوویچ، دیگر ماندن دیبالا در تورین غیرممکن شده است. یوونتوس و دیبالا در ماه فوریه مذاکرات را از سر خواهند گرفت، اما احتمال ماندن این ستاره آرژانتینی در تورین هر روز کمتر و کمتر به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها