کد خبر : 1807150 | 08 بهمن 1400 ساعت 09:53 | 12.7K بازدید | 5 دیدگاه

عصبانیت تیته: چرا داور کلمبیایی انتخاب شد؟

تیته، سرمربی تیم ملی برزیل، نسبت به داوری جنجالی دیدار شب گذشته برابر اکوادور اعتراض کرد.

عصبانیت تیته: چرا داور کلمبیایی انتخاب شد؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل شب گذشته در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر به مصاف اکوادور رفت و به تساوی 1-1 رضایت داد.

این دیدار پر از صحنه‌های عجیب و جنجالی داوری بود که با اعتراض بسیاری روبرو شد. هر دو تیم یک اخراجی دادند و کمک داور ویدیویی بارها در دقایق مختلف بازی وارد عمل شد و تصمیمات داور را تغییر داد.

تیته پس از سوت پایان بازی به خبرنگاران گفت:« وقتی برزیل اول است، آرژانتین دوم است، اکوادور سوم است و کلمبیا در رده چهارم قرار گرفته، نباید چنین داوری انتخاب شود. او داور خوبی است اما امروز بسیار بد بود. داوری که اهل کشوری است که در رده چهارم قرار دارد نمی‌تواند دیدار تعیین کننده تیم سوم را قضاوت کند.»

 

1686452

 

این مربی به اعتراض نسبت به انتخاب این داور ادامه داد:« این موضوع واقعا معضل مهمی است. چنین کاری فشار زیادی را به مربی وارد می‌کند. ما ممکن است تعبیر دیگری از این اتفاق داشته باشیم و فشار غیر ضروری به او وارد کنیم. او داور خوبی است اما فشار زیادی در محیط وجود داشت و این به خوبی از استرس او مشخص بود.»

یکی از خبرنگاران از تیته درباره کارت قرمزی سوال کرد که امرسون رویال در دقیقه 20 بازی دریافت کرد تا خیلی زود این تیم را 10 نفره کند. سرمربی تیم ملی برزیل در این باره اظهار داشت:« این اتفاقی است که پیش می‌آید و تجربه‌ای است که این بازیکن باید از آن درس بگیرد. با این حال این اتفاق باعث شد که سازماندهی تیم ما بهم بخورد.»

برزیل با این تساوی 36 امتیازی شد و همچنان در صدر جدول گروهی مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی ماند.

دیدگاه‌ها