کد خبر : 1807452 | 09 بهمن 1400 ساعت 18:12 | 18.3K بازدید | 7 دیدگاه

گزارش؛

خطر نقض فرپلی مالی بیخ گوش پاری‌سن‌ژر‌من

مدیر ورزشی پی‌اس‌جی نتوانست در زمستان امسال از واگذاری بازیکنان برای باشگاه کسب درآمد کند.

خطر نقض فرپلی مالی بیخ گوش پاری‌سن‌ژر‌من

به گزارش "ورزش سه"، به فاصله 17 روز تا بازی پی اس جی برابر رئال، باشگاه پاریسی به دنبال تقویت خط میانی خود است ولی همه چیز به بن بست خورده و مشخص نیست که این باشگاه بتواند به هدف خود برسد.

هدف زمستانی پی‌اس‌جی "تانگوی اندومبله"، هافبک فرانسوی سابق لیون و حال حاضر تاتنهام است؛ بازیکنی که مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاریسی‌ها از دروان حضورش در تیم لندنی با او آشنایی کامل دارد.

 

 

1550161

 

 

اکیپ نوشته است که با وجود درخواست جدایی اندومبله اما مذاکرات بین پی‌اس‌جی و تاتنهام پیشرفت خاصی نداشته است. 

لئوناردو مدیر ورزشی پی اس حی وظیفه داشت که برای فرار از نقض فرپلی مالی، در انتقالات زمستانی بتواند 100 میلیون یورو از واگذاری بازیکنان برای باشگاه کسب درآمد کند اما نه تنها موفق به این کار نشده که حتی به این رقم نزدیک هم نیست.

 

 

1571432

 

 

تا به اینجا تنها سرخیو ریکو و رافینیا قرضی با بند خرد راهی مایورکا و سوسیداد شده‌اند. بند خرید قطعی هیچ‌کدام هم بالا نیست.

پی‌اس‌جی هم‌چنین امید داشت تا اریک دینا ابیمبه هافبک جوان خود را نیز به لورکوزن واگذار کند ولی لئوناردو شرط واگذاری را تمدید قرارداد این بازیکن تا 2023 عنوان کرد و اینکه بند خرید او نیز 13 تا 15 میلیون یورو باشد ولی لورکوزن حاضر نشد بیش از 9 میلیون یورو پرداخت کند و خود بازیکن هم از تمدید امتناع کرد.

 

 

1686885

 

 

با ماندنی شدن ابیمبه، ترافیک در خط میانی پی اس جی همچنان بالاست و به نظر نمی‌رسد شانسی برای اضافه کردن یک هافبک دیگر وجود داشته باشد. با این تفاسیر انتقال اندومبله به پاریس را باید منتفی دانست ضمن این‌که پی‌اس‌جی خطر نقض فرپلی مالی را نیز حس می‌کند.

 

دیدگاه‌ها