کد خبر : 1807887 | 11 بهمن 1400 ساعت 17:54 | 19.9K بازدید | 3 دیدگاه

برد مربی ایرانی در A-League و اخراج سرمربی حریف

شاگردان پوریا نبی با کسب پیروزی پرگل مقابل وسترن سیدنی به میانه جدول رسیدند.

برد مربی ایرانی در A-League و اخراج سرمربی حریف

به گزارش "ورزش سه"، لیگ استرالیا در حالی برگزار می‌شود که باتوجه به مسائل کووید و محدودیت‌های دولتی و ایالتی، تعداد بازی تیم‌ها بایکدیکر متفاوت است اما به هر حال تیم بریزبین رور برای بهبود شرایط خود نیاز مبرمی به پیروزی مقابل وسترن سیدنی داشتند.

 

بریزبین رور که پوریا نبی را به عنوان مربی روی نیمکت خود دارد، در این بازی نمایشی هجومی را ارائه کرد و موفق شد در دقیقه ۲۷ با ضربه میلئوسنیچ به گل برسد. این گل روی حرکت از سمت راست و ارسال پاس کات بک رقم خورد تا نیمه اول با پیروزی بریزبین به اتمام برسد.

 

وسترن سیدنی که چیزی برای از دست دادن نداشت، حملاتی را روی دروازه حریف انجام داد اما همچنان اکثر موقعیت‌ها برای نارنجی پوشان بریزبین رور بود و آنها دوباره موفق به گلزنی شدند.

 

1687499

 

رحمت اکبری که اولین گل خود را برای بریزبین رور به ثمر رساند، اصالت افغان دارد.

 

دوباره روی یک حرکت از کناره‌ها و ارسال توپ به محوطه جریمه، نیکولا میلئوسنیچ از شلوغی محوطه جریمه و بهم ریختگی خط دفاعی وسترن استفاده کرد و دومین گل این بازی را به ثمر رساند.

 

این پایان کار نبود و این تیم موفق شد گل بعدی را با ضربه رحمت اکبری، بازیکن دو ملیتی اش بزند. اکبری که در دقیقه ۷۰ یک موقعیت تک به تک را ازدست داده بود، پنج دقیقه بعد روی پاس جیمز اوشی صاحب موقعیت شد و توانست گل سوم را بزند.

 

در نهایت بریزبین رور با نتیجه ۳-۰ موفق شد به پیروزی برسد و با کسب هشتمین امتیاز فصل از هشتمین بازی، در جایگاه هشتم جدول قرار بگیرد.

 

1687502

 

پس از این کارل رابینسون سرمربی وسترن سیدنی از سمتش اخراج شد.

 

هدایت بریزبین رور برعهده وارن مون است و پوریا نبی به عنوان دستیار روی نیمکت این تیم حضور دارد.

 

بریزبین رو با عبور از بازیهای دشوار ابتدای فصل، حالا آماده دیدار با نیوکاسل جتز می‌شود.

دیدگاه‌ها