کد خبر : 1808767 | 16 بهمن 1400 ساعت 02:34 | 53K بازدید | 57 دیدگاه

دور چهارم جام حذفی انگلیس؛

حذف ناباورانه یونایتد در شب پرحادثه (عکس)

منچستریونایتد با شکست مقابل میدلزبورو در ضربات پنالتی از صعود به مرحله پنجم جام حذفی بازماندند.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد پیش از تعطیلی لیگ جزیره به‌خاطر بازی‌های ملی، به دو هفته ناکامی خود در کسب برد خاتمه داد و با شکست وستهم به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد. این تیم پیش از شروع دوباره بازی‌های لیگ برتر، امشب مقابل میدلزبورو در جام حذفی به میدان رفت.

منچستر در دور سوم این رقابت‌ها موفق شد یک بر صفر استون ویلا را شکست دهد و میدلزبورو 3 بر 2 برابر مانسفیلد تاون به پیروزی رسید. دو تیم از ساعت 23:30 روز جمعه در ورزشگاه اولدترافورد برگزار کننده یکی از دیدارهای دور چهارم جام حذفی بودند.

نیمه اول این دیدار با برتری منچستر شروع شد و این تیم در دقیقه 20 صاحب یک ضربه پنالتی شد. کریستیانو رونالدو پشت این ضربه ایستاد و در عین ناباوری توپ را به بیرون زد.

 

1688722

پنج دقیقه بعد، سانچو در سمت راست محوطه جریمه توپ را در اختیار گرفت و در حالی‌که می‌توانست با یک پاس هم‌تیمی‌هایش را در موقعیت گلزنی قرار دهد، خودش از زاویه بسته به توپ ضربه زد و همین شوت به گل اول شیاطین سرخ تبدیل شد.

 

1688724

 

نیمه اول تقابل دو تیم با برتری یک بر صفر منچستر به پایان رسید ولی میدلزبورو در دقیقه 67 نیمه دوم موفق به زدن گل تساوی شد؛ این گل را کروکس در شرایطی به ثمر رساند که به نظر می‌رسید برای کنترل توپ از دست خود استفاده کرده است. در میان اعتراض شدید منچستری‌ها، داور گل میدلزبورو را پذیرفت تا میهمان به بازی برگردد.

 

1688723

 

دقایقی پس از گل مساوی حریف، فرناندز موقعیت گلزنی خوبی داشت ولی ضربه او در میان ناباوری تماشاگران به تیر دروازه برخورد کرد. منچستر دقایق باقی مانده را یک‌پارچه حمله کرد تا پیش از پایان 90 دقیقه گل برتری را بزند اما موفق به این کار نشد تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

نیمه اول وقت‌های اضافه بدون موقعیت خاصی روی دروازه‌ها به پایان رسید اما منچستر نیمه دوم را تهاجمی‌تر شروع کرد و فرناندز با ضربه سر می‌توانست گل برتری را برای تیمش به ثمر برساند اما ضربه او با فاصله‌ای میلی متری از بالای دروازه به بیرون رفت. 

 

1688725

 

در ادامه نیز توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. دو تیم هفت پنالتی اول خود را به گل تبدیل کردند اما آنتونی الانگا پنالتی هشتم را برای منچستر از دست داد تا در شبی که رونالدو در جریان بازی پنالتی خراب کرد، داور یک گل مشکوک برای حریف گرفت و فرناندز هم یک گل صد در صد را از دست داد، شیاطین سرخ مقابل حریف دسته یکی خود شکست خورده و از جام حذفی کنار بروند.

دیدگاه‌ها