کد خبر : 1810164 | 22 بهمن 1400 ساعت 20:00 | 2.5K بازدید | 1 دیدگاه

کونته: سعی داریم اشتباهات قبلی را تکرار نکنیم

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، می‌گوید تیمش در تلاش است تا اشتباهات دیدارهای قبلی را تکرار نکند.

کونته: سعی داریم اشتباهات قبلی را تکرار نکنیم

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام روز یکشنبه در هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی خود میزبان ولورهمپتون است.

تاتنهام این هفته به مصاف ساوتهمپتون رفت و در حالی که دو بار از این تیم پیش افتاده بود اما در دقایق پایانی بازی دو گل دریافت کرد تا شکستی باورنکردنی و  دور از انتظار را بپذیرد.

این نتیجه باعث شد که تاتنهام با چهار امتیاز اختلاف نسبت به منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان در رده هفتم قرار بگیرد اما آنها هنوز چند بازی از تیم‌های بالاتر از خود کمتر انجام داده‌اند

 

1684138

 

.

کونته در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر وولوز به خبرنگاران گفت:« ما در تلاش هستیم تا اشتباهاتی که برابر ساوتهمپتون انجام دادیم، تکرار نکنیم. ما سه گل به همین شکل دریافت کردیم. این یک روند است و ما باید تلاش کنیم تا از این نظر نیز پیشرفت کنیم. ما باید روی حوزه خاصی کار کنیم چون سه گل یک شکل خوردیم. این برای تیمی مثل تاتنهام درست نیست.»

این مربی ایتالیایی با تایید مصدومیت و غیبت اریک دایر در دیدار برابر وولوز اظهار داشت:« متاسفانه او آماده نیست. غیبت او مطمئنا اتفاق بدی برای ما است. او نیاز به کمی زمان نیاز دارد تا بتواند بهبود پیدا کند. من نمی‌دانم اما امیدوارم که او برای بازی بعدی برابر منچسترسیتی آماده حضور در میدان باشد.»

سرمربی تاتنهام با اشاره به جذب دژان کولوسفسکی و رودریگو بنتانکور و احتمال حضور این دو بازیکن در ترکیب اصلی تیم برابر وولوز اضافه کرد:« مطمئنا این احتمال وجود دارد اما ما یک جلسه تمرینی دیگر داریم تا بتوانیم تصمیم‌گیری کنیم. آنها در دسترس هستند. من ترجیح می‌دهم تا فردا صبر کنم و پس از آن بهترین تصمیم را برای ترکیب اصلی بگیرم.»

دیدگاه‌ها