کد خبر : 1810495 | 24 بهمن 1400 ساعت 16:29 | 32.4K بازدید | 3 دیدگاه

شهاب زاهدی: تا الان یک ترقه هم در نکرده‌اند

لژیونر ایرانی: از جنگ روسیه و اوکراین نمی‌ترسم

احتمال درگیری و جنگ میان اوکراین و روسیه، نگرانی‌هایی را درباره وضعیت لژیونر ایرانی شاغل در کیف شکل داده که او به شکلی جالب به این موضوع پاسخ می‌دهد.

لژیونر ایرانی: از جنگ روسیه و اوکراین نمی‌ترسم

به گزارش "ورزش سه"، شهاب زاهدی مهاجم ملی‌پوش ایرانی تیم زوریا اوکراین در این گفتگو به اتفاقات اخیر این کشور و بحث در خصوص جنگ با روسیه می‌پردازد. 

او در ابتدای صحبت‌های درباره این اتفاقات می‌گوید: الان که در اردوی تیم در آنتالیا هستیم و بازی‌های لیگ از حدود 10 روز دیگر آغاز خواهد شد. مشکلی وجود ندارد و والله جنگی که ندیدیم و اصلا یک ترقه هم تا این لحظه در نکرده‌اند.

وی درباره نگرانی‌اش برای بازگشت به اوکراین در شرایط کنونی که احتمال درگیری از سوی روسیه افزایش یافته اینطور می‌گوید: بعید می‌دانم مشکلی باشد و ما به زودی وارد مسابقات خواهیم شد. همانطور که گفتم اینطور نیست که جنگی شروع شده باشد و اگر بخواهم احساس خودم را بگویم باید بگویم به نظرم این مساله شکل نخواهد گرفت و نگرانی از بابت آن ندارم. دوره جنگ دیگر گذشته است و بعید می‌دانم اتفاقی هم بیفتد. همانطور که گفتم اصلا مشکلی وجود ندارد و اگر می‌گویند حالت آماده باش یا جنگ باید بگویم که این مساله در مرز است و شرایط در خود اوکراین کاملا نرمال دنبال می‌شود.

مهاجم ایرانی تیم زوریا در ادامه صحبت‌هایش می‌گوید: ببینید اصلا بحث جنگ فکر نکنم باشد و اگر اینطور بود که قدرت جنگی روسیه کاملا مشخص است و آنها هر زمان می‌خواستند نه با اوکراین که هر جای دیگری قدرت نظامی مشخص و خوبی دارند. با این حال به نظرم این مساله شکل نخواهد گرفت. خانواده ام هم بعد از این موضوع به من زنگ زدند و نگران اوضاع بودند اما با صحبتی که کردم نگرانی آنها نیز برطرف شد و تمرکز من الان کاملا روی فوتبال است.

 

1675070

 

شهاب زاهدی درباره دعوت به اردوی تیم ملی نیز می گوید: این یک اتفاق فوق العاده برای من بود. در بهترین مقطع دعوت شدم و خوشحالم که در کنار تیم ملی جشن صعود گرفتم. از الان همه چیز به خودم بستگی خواهد داشت تا اینقدر خوب باشم و عملکرد مثبتی به جا بگذارم تا کادرفنی را بابت تکرار این اعتماد مجاب کنم. هر بازیکنی مسلما دوست دارد در تیم ملی و جام جهانی حضور داشته باشد و باید از فرصت‌های باقیمانده برای دستیابی به این هدف به بهترین شکل استفاده کنم.

مهاجم ایرانی تیم زوریا درباره حضور صیادمنش در تیم هال سیتی و دورانی که به عنوان هم تیمی در این تیم اوکراینی حضور داشت می‌گوید: برای او از صمیم قلب خوشحال شدم. مسلما او قادر خواهد بود اتفاقات بهتری را نیز شکل دهد و انتظار این مساله که در هالی سیتی بدرخشد دور از ذهن نیست. او کاملا روی هدفش فوکوس کرده و برای او آرزوی اتفاقات بهتری را دارم.

دیدگاه‌ها