کد خبر : 1811981 | 03 اسفند 1400 ساعت 15:12 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

برد دلچسب بنفش‌پوشان تهرانی با ستاره‌های جوان

ویستاتوربین روز گذشته مقابل تیم رده ششمی خوشه طلایی که با سرمربی جدیدش به دنبال نتیجه‌ای مطلوب برای حضور در کورس مدعیان بود، به یک برد ارزشمند دست یافت.

برد دلچسب بنفش‌پوشان تهرانی با ستاره‌های جوان

به گزارش "ورزش سه"، میلاد بلادی بهترین زمان ممکن موفق شد مچ وحید بیاتلو را بخواباند و تیمش را با شکستی تلخ بدرقه کند. در شرایطی که آخرین برد ویستاتوربین ابتدای دی ماه و در بازی خارج از خانه مقابل شهرداری آستارا رقم خورده بود، آنها روز گذشته برابر تیم رده ششمی خوشه طلایی به سه امتیاز ارزشمند در لحظات پایانی دست یافتند و جایگاه خود را در پایین جدول بهبود بخشیدند.

بنفش‌پوشان تهرانی که اولین فصل حضورشان در لیگ آزادگان را پشت سر می‌گذارند، به نظر می‌رسد از اتفاقات نیم فصل اول به خوبی درس گرفته‌اند و اینبار با تجربه بالاتر به دنبال دستیابی به نتیجه هستند. تیمی که در بسیاری از دیدارها برخلاف روند بازی نتایج علیه آنها شکل گرفت و از کسب نتیجه به دور مانده بود.

 

1693548

 

در این بازی اما نفرات جوان ویستاتوربین عملکردی قابل توجه از خود به جا گذاشتند. ارسلان دلاوری، علیرضا ملکی و عرفان گلشنی سه بازیکن زیر 23 سال این تیم سازنده سه گل ویستاتوربین برابر حریف بودند و حسین ابرقویی هافبک 24 ساله این تیم نیز با دبل خود ستاره تیمش برابر خوشه طلایی لقب گرفت. ارسلان دلاوری مهاجم جوان و 21 ساله این تیم اکنون با 4 پاس گل یکی از برترین پاسورهای لیگ در دسته اول محسوب می‌شود. دیگر گل ویستاتوربین را هم مرتضی نگهداری به نام خود کرد تا آنها در دقیقه 90 اینبار برخلاف دیدارهای قبلی که به کابوس بزرگی برای‌شان تبدیل شده بود به یک برد ارزشمند دست یابند.

 

1693549

 

ویستاتوربین که در دقایق ابتدایی بازی با دو گل از حریف پیش افتاده بود در پایان نیمه اول بازی را با تساوی 2-2 خاتمه داد و البته در برخی دقایق خوش شانس هم بود که گل سوم را هم دریافت نکرد. در یکی از موقعیت‌های جدی خوشه طلایی در نیمه دوم، مهاجم این تیم در مصافی تک به تک با گلر ویستاتوربین توپ را از وی عبور داد اما از روی خط دروازه این محمدرضا حمدی نژاد بود که توپ را برگشت داد و تیمش را از دریافت گل نجات داد. ویستاتوربین البته در دقایق پایانی بازی یک پنالتی‌اش نیز با برخورد واضح توپ به دست بازیکن خوشه طلایی نادیده گرفته شد اما در نهایت روی کاکل جوانان خود موفق شد از این بازی دست پر خارج شود.

دیدگاه‌ها