کد خبر : 1812837 | 08 اسفند 1400 ساعت 18:09 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران لطفا ما را حمایت کنید؛

فکری: امکانات کم ما نباید روی سوت‌ها تاثیر بگذارد

محمود فکری از داوران خواهش کرد به امکانات کم مسجد سلیمان در میزبانی نگاه نکنند و این شرایط سخت روی سوت‌شان تاثیر نگذارد.

فکری: امکانات کم ما نباید روی سوت‌ها تاثیر بگذارد

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری در کنفرانس پیش از بازی مقابل آلومینیوم اراک گفت: بعد از بازی با فولاد، بچه‌ها در شرایط روحی و روانی خیلی بهتری تمرین کردند و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و انگیزه بسیار خوبی دارند. امیدواریم با آرامش کامل وارد بازی شوند و به امید خدا بتوانیم از این بازی امتیاز بگیریم چون بازی با فولاد را باختیم اما بازی امیدوارکننده‌ای ارائه دادیم و باتوجه به اینکه الان تمام نفرات در اختیار ما هستند، امیدواریم بازی خوبی ارائه دهیم و در مجموع بتوانیم امتیاز کسب کنیم؛ البته اگر اتفاق غیر منتظره رخ ندهد.

او در ادامه خطاب به داوران گفت: خواهشی از داوران و کمیته داوری دارم؛ اینکه به نداشته‌های ما نگاه نکنند ما اینجا شاید هتل خوب، امکانات خوب و پرواز نداشته باشیم و مقداری با سختی بیش‌تری به این شهر می‌آیند ولی نداشته‌های ما باعث نشود روی سوت‌هایی که می‌زنند تاثیر بگذارد. به هر حال مردم پشت این تیم‌اند و به نتایج تیم امیدوار هستند و دنبال می‌کنند. نتایج تیم روی آن‌ها و زندگی‌شان بسیار تاثیر‌گذار است. امیدواریم در این بخش عدالت داوری را ببینیم و اگر اشتباهی رخ می‌دهد برای هر دو طرف باشد و آن اشتباهات در بازی تعیین کننده نباشد. امیدواریم بازی خوبی ارائه دهیم و برنده از زمین خارج شویم.

فکری در مورد بازیکنان تیمش گفت: بازیکنانی که در نیم فصل با آن‌ها قرارداد بستیم در اختیار ما هستند اما متاسفانه تعدادی آسیب دیده داریم که اضافه شدند اما مشکل خاصی ندارند. بچه‌هایی که جایگزین می‌شوند، بازیکنان خوب و توانمندی هستند و از این بابت مشکلی نخواهیم داشت.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در پایان اضافه کرد: بازی‌ای که در اهواز ارائه دادیم بازی خوبی بود و شاید مقداری روی بدشانسی و یا مشکل روحی که وجود داشت، گل دریافت کردیم ولی در مجموع بازی خوبی را در نود دقیقه ارائه دادیم. همان بازی همگی ما را برای بازی بهتر و کسب امتیاز امیدوار کرد. به همه هواداران تیم نفت مسجد سلیمان این پیام را می‌فرستم که ما را حمایت کنند. بچه‌های ما با تمام وجود تلاش می‌کنند و ما از بازی با سپاهان که به نفت مسجد سلیمان آمدیم، بچه‌ها و کادرفنی همین جا بودند و مرخصی نرفتند؛ همگی تلاش می‌کنند تا مردم را خوشحال کنند و امتیاز بگیرند و در مجموع در لیگ برتر بمانیم. امیدوارم مردم با تمام وجود حمایت کنند و ناامید نشوند تا روز آخر ما بتوانیم این تیم را در لیگ برتر نگه داریم.

دیدگاه‌ها