کد خبر : 1813096 | 09 اسفند 1400 ساعت 21:02 | 30.4K بازدید | 5 دیدگاه

برادران حردانی؛ پایان بازی و جایی دور از اهواز (عکس)

وقتی صابر حردانی در ورزشگاه امام رضا وارد زمین شد، چند دقیقه‌ای می‌شد که سعادت حردانی زمین مسابقه را با صلاحدید فرهاد مجیدی ترک کرده بود.

برادران حردانی؛ پایان بازی و جایی دور از اهواز (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی که نمی‌خواست تیمش دو امتیاز حساس را در مشهد مقابل نساجی جابگذارد، در دقیقه 70 تصمیم به تعویض صالح حردانی گرفت تا با ورود ارسلان مطهری به جای این بازیکن، یامگا جای حردانی را در پست پیستون راست بگیرد و مهاجم تازه وارد آبی‌پوشان هم در کنار ژستد دو فوروارد تیم باشند. این تغییرات مجیدی البته درنهایت جواب نداد و آبی پوشان که به دنبال هفتمین برد پیاپی و شکستن رکورد رایکوف در استقلال بودند، موفق به اینکار نشدند.


در سوی مقابل نیز نساجی مازندران که طی هفته های اخیر نتوانسته نتایج خوبی بگیرد، به دنبال حداقل امتیازات این مسابقه بود و ساکت الهامی چهار دقیقه بعد از خروج صالح حردانی، تصمیم به استفاده از صابر حردانی برادر بزرگ‌تر خرید تازه به جای کریم اسلامی گرفت تا با استفاده از سرعت این بازیکن بتواند در حملات و ضدحملات به حریف ضربه بزند که سرمربی قرمزپوشان مازندرانی نیز در رسیدن به هدف خود موفق نبود.


صالح و صابر که در نیم فصل اول در فولاد خوزستان کنار هم به میدان می رفتند، در نیم فصل دوم سرنوشت متفاوتی پیدا کردند. صابر راه نساجی را در پیش گرفت و حردانی امیدوار است با حضور در استقلال بتواند آینده درخشانی در فوتبال برای خود رقم بزند. این دو بازیکن امیدوار بودند در مصاف استقلال و نساجی حداقل دقایقی در کنار هم بازی کنند ولی با تصمیم الهامی و مجیدی این شرایط مهیا نشد، تا در پایان بازی به گرفتن یک عکس یادگاری برای ثبت در خاطرات در ورزشگاه امام رضای مشهد اکتفا کنند.


عکس از مهدی افشاری

1695234

دیدگاه‌ها