کد خبر : 1813183 | 10 اسفند 1400 ساعت 13:27 | 26.8K بازدید | 10 دیدگاه

پدری از آندرس اینستا هم بهتر خواهد شد (عکس)

یک نظرسنجی نشان می‌دهد که هواداران بارسلونا معتقد هستند پدری بازیکن بهتری نسبت به آندرس اینیستا خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، پدری گونزالس، ستاره اسپانیایی بارسلونا، در یکی دو فصل اخیر خود را در قامت یکی از آینده دار ترین بازیکنان دنیا به اثبات رسانده است. او حالا به یک مهره کلیدی در یکی از بزرگترین تیم‌های دنیا تبدیل شده و حتی یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی اسپانیا نیز محسوب می‌شود و لوئیس انریکه اعتقاد خاصی به او دارد.

عملکرد خوب پدری در این فصل نیز ادامه داشته تا جایی که حتی اخیراً ژاوی سرمربی بارسلونا تمجید ویژه ای از این بازیکن انجام داد و گفت: "او بازیکنی بسیار بزرگ و باکیفیت است. در بازی خوانی و کنترل توپ، چرخش‌ها، پاس‌ها و همه‌چیز فوق العاده است. او در پست خودش و با 19 سال سن، بهترین است. پدری شم گلزنی بالایی هم دارد و به‌خوبی در فضای درست جاگیری می‌کند. داشتن او یک نعمت است و به تیم آرامش و نظم می‌بخشد. مستعدتر از او، الآن وجود ندارد."

بسیاری ستاره جوان بارسلونا را با اسطوره این باشگاه یعنی آندرس اینیستا مقایسه می کنند و معتقد هستند که این دو شباهت های زیادی به یکدیگر دارند. در همین راستا کواترو در یک نظرسنجی از هواداران بارسا سوال کرده که آیا فکر می‌کنند پدری نسبت به اینیستا بازیکن بهتری خواهد شد یا خیر که 52 درصد از آنها چنین اعتقادی داشته و فکر می‌کنند که این ستاره جوان حتی از اسطوره بلوگرانا پیشی خواهد گرفت.

 

1695369

دیدگاه‌ها