کد خبر : 1813628 | 13 اسفند 1400 ساعت 16:00 | 24.3K بازدید | 20 دیدگاه

در رئال همه باانگیزه‌اند

آنچلوتی: برای PSG یک برنامه ویژه دارم

کارلو انچلوتی سرمربی رئال مادرید خبر از برنامه تاکتیکی متفاوت برای بازی با پی اس جی داد.

آنچلوتی: برای PSG یک برنامه ویژه دارم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا شب در برنابئو میزبان رئال سوسیداد از هفته 27 لالیگاست. امشب سویا تیم دوم جدول در زمین آلاوس بازی دارد و در صورت پیروزی فاصله را به سه امتیاز کاهش خواهد داد و فشار روی رئال طبعا بیشتر می شود.

برای بازی فردا تونی کروس مصدوم است و ساعتی پیش نیز اعلام شد که فده والورده به خاطر بیماری غایب خواهد بود.

 

1692845

 

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« حسم به من می گوید که در فرم خوبی قرار داریم و البته خوب هم تمرین کرده ایم. نسبت به هفته قبل شرایط بهتری داریم و در تیم تعهد و اشتیاق را می بینم. برای مقطع پایانی فصل اماده ایم و می دانم که سوسیداد فردا چه حریف سختی خواهد بود. آنها فوتبال خوبی بازی می کنند ولی به پیروزی تیم خودم ایمان دارم.»

غیبت کروس و والورده:« هر دو برای بازی فردا در دسترس نیستند. امیدوارم شرایط مصدومیت کروس بهتر شود چون مشکل او خیلی جدی نیست و مصدومیتی جزئی دارد. بعید می دانم هر دو بازیکن از لحاظ بدنی در این چند روز ضربه ببینند.»

 

1694124

 

مقصر مصدومیت کروس:« کروس در بازی برابر آلاوس استراحت کرد و دلیل مصدومیتش فشردگی بازی ها و حضور مداوم در ترکیب نیست. برخی مواقع بدشانسی هم می آورید و باید با مصدومیت ها ساخت. در مقطع حساسی قرار داریم و تعداد مصدومان تیم هم بالا نیست. آلابا به خاطر مصدومیت یک هفته غایب بود و دوری کروس نیز 5  یا شش روز بیشتر نخواهد بود. تیم از لحاظ بدنی در شرایط خوبی است و مصدومیت کروس هم جدی نیست.»

گرت بیل و دو سال دوری از بازی در برنابئو:« بله، برای خودم نیز عجیب است. او مشکلات زیادی داشته است. برابر ویارئال به میدان رفت و خوب هم کار کرد.»

ترکیب اصلی بازی برابر سوسیداد و پی اس جی:« کریم بنزما در دسترس است ولی از الان ترکیب بازی فردا و چهارشنبه را نمی گویم. فعلا بازی با سوسیداد را داریم که یک فینال است. بهترین ترکیب هم به میدان خواهد رفت.»

 

1694677

 

برنامه بازی با پی اس جی:« فعلا تمرکز روی بازی با سوسیداد است و امیدوارم همه چیز خوب پیش برود. برنامه بازی با پی اس جی هم متفاوت و خاص خواهد بود و خوشبینم که آن هم جواب بدهد.»

وضعیت آلابا:« مشکلی ندارد و خوب تمرین کرده، پس بی تردید فردا بازی خواهد کرد.»

هالند و امباپه در رئال:« به این سوال نمی توانم جواب بدهم. دوست دارم در مورد بازیکنان تیم خودم حرف بزنم نه کسانی که در عضویت باشگاهی دیگر هستند.»

 


 

دیدگاه‌ها