کد خبر : 1814019 | 15 اسفند 1400 ساعت 19:16 | 19.2K بازدید | 6 دیدگاه

مصدومیت دانشگر و آماده‌باش به سیلوا

مصدومیت مدافع میانی استقلال شاید آماده باشی زودهنگام برای مدافع برزیلی تازه وارد استقلال در دیدار آتی این تیم تلقی شود.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بعد از مشمول به خدمت سربازی دو مدافع میانی استقلال و حضور سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند در ملوان، این باشگاه بلافاصله با رافائل سیلوا به توافق دست یافت، این بازیکن برزیلی در این دیدار از روی سکو شاهد نمایش تیم خود است.

استقلال برای این بازی اما از زوج روزبه چشمی و محمد دانشگر در قلب دفاعی تیم خود سود برده است. دانشگر که در چند فصل اخیر بارها تجربه حضور در این پست را دنبال کرده، در این بازی نیز تلاش زیادی داشت تا خلا جدایی دو مدافع این تیم به چشم نیاید. اما این مدافع میانی تنومند در جریان نیمه اول دچار مصدومیت شد تا اوضاع برای آبی‌پوشان کمی در خط دفاعی با چالش همراه شود. دانشگر که بعد از مصدومیت لنگان لنگان کار را دنبال می کرد، بارها با نظر کادرفنی در آستانه تعویض قرار گرفت اما شرایط نیمکت این تیم و عدم حضور مدافع میانی تخصصی باعث شد تا او برای ادامه بازی اعلام آمادگی کند.

1696536

هر چند شانس با این مدافع یار نبود و او در همین نیمه اول مرتکب خطای پنالتی شد تا شانس مناسبی نصیب گل گهر و سعید صادقی شود. هر چند هافبک گلزن و گلساز گل گهر که در ابتدای فصل و همچنین نقل و انتقالات زمستانی مورد توجه آبی‌ها قرار داشت این فرصت گلزنی را از دست بدهد.

با این حال وضعیت مصدومیت دانشگر شاید باعث شود او در بازی آتی تیمش جای خود را به مدافع برزیلی تازه به خدمت گرفته این تیم بدهد. رافائل سیلوا برزیلی که از تیم الفیصلی به خدمت گرفته شده است، در این بازی سکونشین شده و شاهد نمایش تیمش است و باید دید در بازی بعدی با وضعیت دانشگر، جایگاه ثابتی در ابتدای حضور در این تیم به خود اختصاص خواهد داد یا خیر.

دیدگاه‌ها