کد خبر : 1814110 | 16 اسفند 1400 ساعت 09:30 | 8.7K بازدید | 1 دیدگاه

گواردیولا: گریلیش برابر یونایتد فوق العاده بود

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از پیروزی برابر یونایتد به تمجید از عملکرد جک گریلیش پرداخت.

گواردیولا: گریلیش برابر یونایتد فوق العاده بود

به گزارش "ورزش سه"، سیتی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس و در ورزشگاه اتحاد میزبان منچستریونایتد بود. 
سیتیزن‌ها در این بازی موفق شدند با نتیجه 1-4 و با گل‌های کوین دی‌بروین و ریاض محرز که هرکدام دو بار دروازه یونایتد را باز کردند از سد حریف همشهری عبور کنند. 
گریلیش جایی در فهرست گلزنان سیتی در این بازی نداشت اما توانست نمایش خوبی را در بال چپ ارائه دهد و همین موضوع توجه گواردیولا را به خود جلب کرد و تحسین این مربی اسپانیایی را به همراه داشت. 

 

1634877


گواردیولا پس از پایان بازی به بی بی سی اسپورت گفت:« او فوق‌العاده بود. در حال حاضر او به خوبی در یک سوم دفاعی حریف درک می‌شود و ارتباط خوبی با بازیکنان دارد. او در زمینه ارسال و دریافت توپ بسیار بخشنده است.»
او با اشاره به نقش مهم این ملی‌پوش انگلیسی در تصمیم‌گیری‌ها در جریان بازی اضافه کرد:« وقتی شما فیل فودن و ریاض محرز را در این لحظات می‌بینید، متوجه می‌شوید که این توپ برای آنها است. این یک قدم رو به جلو برای جک است اما نباید فراموش کرد که او از نظر تصمیم‌گیری و استفاده بازیکنان از فضا نیز بسیار استثنایی ظاهر شد.»
سیتی با کسب این سه امتیاز توانست اختلافش با لیورپول را به شش امتیاز رسانده و همچنان در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس بماند.

دیدگاه‌ها