کد خبر : 1815549 | 25 اسفند 1400 ساعت 10:52 | 7.8K بازدید | 4 دیدگاه

کلوپ: مسخره است که خطا روی صلاح را نمی‌گیرند

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که داوران لیگ برتر به اندازه کافی به خطاهای انجام شده روی محمد صلاح توجه ندارند.

کلوپ: مسخره است که خطا روی صلاح را نمی‌گیرند

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب دیدار عقب افتاده خود از هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس را برابر آرسنال برگزار خواهد کرد و صلاح در این دیدار در ترکیب لیورپول حضور خواهد داشت.
صلاح در نیمه دوم دیدار برابر برایتون به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شد اما روز سه‌شنبه بار دیگر به تمرینات این تیم برگشت تا برای بازی برابر آرسنال در دسترس کلوپ باشد. 
این بازیکن مصری از اکتبر 2019 تا به حال هیچ دیداری را در لیگ برتر به دلیل مصدومیت از دست نداده و از زمان پیوستن به لیورپول در سال 2017 تا به حال در 171 بازی از 180 بازی ممکن به میدان رفته است. 

 

1698614


کلوپ در واکنش به این موضوع گفت:« نباید این موضوع را هم فراموش کنیم که یک آماری هست که دقیقا نمی‌دانم چه کسی آن را ثبت کرده اما این آمار نشان می‌دهد که محمد صلاح تنها بازیکنی است که کمترین خطا روی او به نسبت سایر مهاجمان گرفته شده است.»
این مربی آلمانی با انتقاد از عملکرد داوران در این باره اظهار داشت:« این واقعا دیوانه‌کننده و مسخره است که چطور تعداد خطاها روی این بازیکن کم است چون داوران در حین صورت گرفتن خطا سوت نمی‌زنند. او به صورت مداوم با مدافعان در تماس است و همیشه زمین می‌خورد، دوباره برمی‌خیزد و به حرکتش ادامه می‌دهد.»
سرمربی لیورپول در ادامه اضافه کرد:« شما باید دلیل این موضوع را از داوران بپرسید. من نمی‌دانم چرا اینطور نیست چون از نظر ما همیشه روی او خطا می‌شود. او با این واقعیت روبرو شده که بعضی افراد معتقد هستند که او تمارض می‌کند اما چنین بحثی باعث تاسف است. »

دیدگاه‌ها