کد خبر : 1817118 | 09 فروردين 1401 ساعت 01:02 | 29.5K بازدید | 6 دیدگاه

فروش 8000 بلیط در 10 ساعت؛

رسمی؛ پایان بلیط فروشی دیدار ایران-لبنان

پروسه‌ی بلیط فروشی تقابل تیم‌های ملی ایران و لبنان با فروش 8000 بلیط به پایان رسید.

رسمی؛ پایان بلیط فروشی دیدار ایران-لبنان

به گزارش "ورزش سه" از حوالی ساعت 14:30 ظهر دوشنبه بود که سامانه‌ی بلیط فروشی دیدار تیم‌های ملی ایران و لبنان با تاخیری حدوداً 2 ساعته بازگشایی شد و با استقبال ویژه هواداران فوتبال برای خرید 8000 بلیط، ترافیک سامانه در ساعاتی تا 60 هزار مخاطب آنلاین می‌رسید!

کندی و سرور ضعیف باعث شد تا بسیاری از علاقه‌مندان در خرید بلیط ناکام باشند اما سرانجام بعد از پروسه‌ای 10 ساعته، دقایقی قبل پرونده‌ی بلیط فروشی دیدار تیم‌های ملی ایران و لبنان بسته شد و 8 هزار بلیط به علاقه‌مندان فوتبال در مشهد فروخته شد.

نکته‌ی مهم و جالب‌توجه این‌که برخلاف اعلام قبلی، خبری از بلیط فروشی به زنان علاقه‌مند برای تماشای دیدار تیم ملی ایران مقابل لبنان نبود و قرار است طبق اعلام قبلی، ساعت 14 امروز (سه‌شنبه) درهای ورزشگاه امام رضا(ع) به روی علاقه‌مندان باز شود.

براساس قوانین وضع شده، خبری از بلیط فروشی دستی نخواهد بود و علی‌رغم مجوز صادره از سوی وزارت بهداشت، بر تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه افزوده نمی‌شود و براساس مقررات و اعلام فدراسیون فوتبال به فیفا، تنها 8 هزار نفر حق حضور در مسابقه‌ی تیم‌های ملی ایران و لبنان را دارند.

گفتنی است که تقابل تیم‌های ملی ایران و لبنان در هفته‌ی پایانی انتخابی جام جهانی در قاره‌ی آسیا، امروز (سه‌شنبه) از ساعت 16 به میزبانی ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها