کد خبر : 1817184 | 09 فروردين 1401 ساعت 16:10 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

صف کیلومتری برای تماشای بازی الجزایر و کامرون

الجزایر که به دنبال راهیابی به جام جهانی 2022 قطر است، در مرحله سوم مقدماتی آفریقا میزبان کامرون خواهد بود.

صف کیلومتری برای تماشای بازی الجزایر و کامرون

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی الجزایر که در تلاش برای رسیدن به جام جهانی برای پنجمین بار پس از سال های 1982، 1986، 2010 و 2014 است، با پیروزی ارزشمند 1-0 برابر کامرون در بازی رفت، گام بلندی برای رزرو بلیت جام جهانی برداشت و اکنون به دنبال این خواهد بود که با استفاده از امتیاز میزبانی خود در ورزشگاه "مصطفی تشاکر" نتیجه قابل توجهی در بازی برگشت برابر کامرون کسب کند.

به همین دلیل هجوم بی‌سابقه‌ای برای خرید بلیت‌های این مسابقه وجود داشت و هزاران هوادار برای خرید بلیت در اطراف ورزشگاه جمع شده بودند اما تلاش‌های بسیاری از آنها به دلیل محدود بودن تعداد بلیت ها بی نتیجه ماند.

به نظر می‌رسد الجزایر پس از حذف از مرحله گروهی رقابت های جام ملت های آفریقا، دوباره توانسته لبخند را به هواداران خود بازگرداند.

ریاض محرز ستاره الجزایری تیم منچسترسیتی نیز با اشاره به اهمیت این بازی تاکید کرد تیم ملی کشورش در راه رسیدن به جام جهانی تنها از یک مرحله گذشته و بازی برگشت بسیار سخت خواهد بود.

محرز گفت: «ما فقط بازی اول را با میل و مدیریت زیاد بردیم اما می دانیم که یک بازی دیگر در الجزایر داریم که بسیار سخت خواهد بود. شکست دادن تیم ملی کامرون کار سختی است و می‌دانیم که آنها در واکنش به باخت خود در بازی رفت، در این بازی هر کاری انجام خواهند داد و به همین دلیل ما به خوبی برای این دیدار آماده خواهیم شد.»

دیدگاه‌ها