کد خبر : 1822570 | 13 اردیبهشت 1401 ساعت 21:40 | 7.7K بازدید | 1 دیدگاه

فصل بعد بهتر خواهیم شد

واران: گلزنی در اولدترافورد حس بی‌نظیری داشت

رافا واران دیشب برابر برنتفورد یکی از گلزنان منچستریونایتد در پیروزی 3-0 بود.

واران: گلزنی در اولدترافورد حس بی‌نظیری داشت

 گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد یک فصل بد و غم انگیز دیگر را پشت سر می‌گذارد و برای پنجمین سال متوالی بدون جام خواهد ماند. یونایتد از سال 2013 دیگر نتوانسته قهرمان لیگ برتر شود و این دوری 10 ساله خواهد شد. سال 2017 نیز آخرین بار بود که منچستری‌ها صاحب یک جام شدند. آنها با هدایت ژوزه مورینیو، لیگ اروپا را با شکست آژاکس به‌دست آوردند.
شیاطین سرخ شب گذشته با درخشش و گلزنی کریستیانو رونالدو موفق به شکست سه گله برنتفورد شدند. برونو و رافا واران هم دیگر گل‌ها را به ثمر رساندند.

یونایتد با قرار داشتن در رتبه ششم جدول شانس بالایی برای کسب سهمیه ندارد و خوشبین به عوض کردن شرایط در فصل بعد با هدایت اریک تن هاخ هلندی است.

1710608

 

رافا واران، مدافع سابق رئال که فصل جاری به یونایتد پیوست در پایان بازی گفت:« طبعا این عملکردی نیست که انتظارش را داشتیم ولی من هنوز خوشبین هستم و معتقدم که فصل آینده بهتر خواهد بود. آژاکس تن هاخ خیلی خوب بازی می‌کند و هیجان زیادی برای کار کردن با او دارم. تن هاخ مربی باتجربه‌ای است و شخصیت لازم برای هدایت منچستر را دارد.»

واران که تنها 28 بازی در این فصل انجام داده، از گلزنی در اولدترافورد نیز هیجان زده بود:« اولین گل در اولدترافورد حس فوق العاده‌ای داشت و احساس بی نظیری را تجربه کردم. معتقدم می‌توانیم کنترل بیشتری در بازی‌ها داشته باشیم. گاهی به مدت ۲۰-۳۰ دقیقه خیلی خوب بازی می‌کنیم و بعد ۱۰-۱۵ دقیقه عملکرد بدی داریم. ما امتیازات زیادی را به این شکل از دست دادیم. اگر ثبات داشته باشیم، شرایط تیم بهتر خواهد شد. اطمینان دارم که با یکیش فصل خوب، خودم و تیم در فصل بعد عملکردی متفاوت خواهیم داشت.»

دیدگاه‌ها