کد خبر : 1822812 | 15 اردیبهشت 1401 ساعت 13:45 | 36.3K بازدید | 16 دیدگاه

طعنه اورا به سیتی؛ هنوز قهرمان CL نشده‌اید؟

پاتریس اورا، ستاره سابق منچستریونایتد از عدم راهیابی سیتی به فینال لیگ قهرمانان خوشحال است.

طعنه اورا به سیتی؛ هنوز قهرمان CL نشده‌اید؟

به گزارش "ورزش سه"، منچسرسیتی شب گذشته برای برگزاری بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان در سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال مادرید رفت. 
در حالی که سیتیزن‌ها در بازی رفت موفق شده بودند تیم حریف را با نتیجه 3-4 شکست دهند، در بازی برگشت با نتیجه 1-3 برابر این تیم شکست خوردند تا در کمال ناباوری از صعود به فینال بازبمانند. 
این در حالی بود که شاگردان پپ گواردیولا ابتدا موفق شدند از حریف پیش بیفتند اما در نهایت در حالی که تنها چند دقیقه تا پایان بازی فرصت باقی مانده بود دو گل از حریف دریافت کردند تا کار به وقت اضافه کشیده شود و تک گل بنزما از روی نقطه پنالتی در وقت اضافه اول هم مانع صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان شد. 

 

1711039


اورا که پیش از این هشت سال را با پیراهن منچستریونایتد بازی کرده و به آنها کمک کرد که در سال 2008 جام قهرمانی لیگ قهرمانان را بالای سر ببرند از این که رقیب همشهری موفق نشده راهی دیدار فینال شود بسیار خوشحال به نظر می‌رسد.
او عکسی فتوشاپ شده از خودش در کنار سر بابی چارلتون منتشر کرد که روی آن خطاب به این اسطوره بزرگ فوتبال انگلیس نوشته شده بود:« سر بابی، آیا می‌توانی یک بار دیگر به دنبال نام سیتی (روی جام لیگ قهرمانان) بگردی؟» و زیر آن نیز نوشت بود:« نه هنوز هم نام سیتی اینجا نیست...»
اورا همچنین در توضیح عکس نوشته بود:« فکر می‌کنید من و سر بابی باید چند سال دیگر را نگاه کنیم؟ یک، پنج یا 90 سال؟»

دیدگاه‌ها