کد خبر : 1823297 | 18 اردیبهشت 1401 ساعت 16:58 | 7.5K بازدید | 8 دیدگاه

نویدکیا: مسئولان باشگاه مصمم به ادامه همکاری هستند؛

کدهای مثبت محرم درباره آینده‌اش با سپاهان

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از مصاف با پیکان به سوالی درباره آینده مربیگری‌اش در این تیم پاسخ داد.

کدهای مثبت محرم درباره آینده‌اش با سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان پس از شروع خوبی که در لیگ بیست و یکم داشت، رفته‌رفته از صدر جدول فاصله گرفت و با دو تساوی پیاپی در شروع مسابقات پس از تعطیلات زمستانی عملا از کورس رقابت برای قهرمانی کنار رفت، تا محرم نویدکیا هم به دلیل فشارهایی که برای تغییر دستیارانش از سوی برخی هواداران وجود داشت، تصمیم به استعفا بگیرد؛ استعفایی که البته مورد قبول قرار نگرفت و این مربی به سپاهان بازگشت.
حالا و در شرایطی که رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نیز با حذف سپاهان در گروه چهارم این مسابقات همراه شد و چند هفته بیشتر تا پایان فصل بیست و یکم لیگ برتر باقی نمانده است، بار دیگر صحبت از آینده محرم نویدکیا که یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد، یکی از بحث‌های داغ پیرامون سپاهان شده است.
1711842
محرم نویدکیا در کنفرانس خبری پس از تساوی مقابل استقلال با ابهام بیشتری در رابطه با آینده‌اش صحبت کرد و همه چیز را موکول به انتهای فصل کرد، ولی وقتی امروز در ساختمان سازمان لیگ و در نشست خبری پیش از مصاف با پیکان با سوالی درباره جانشینان احتمالی‌اش و آینده او در سپاهان مواجه شد، صریح‌تر پاسخ داد و از علاقه مدیران باشگاه برای ادامه همکاری حرف زد. او در این‌باره گفت:« واقعیت این است که من یکسال دیگر قرارداد دارم و با مسئولان باشگاه و هیئت‌مدیره صحبت‌های ابتدایی را انجام دادیم. مسئولین باشگاه خیلی دوست دارند این کار ادامه پیدا کند و از شرایطی که داشتیم راضی بودند؛ ولی واقعیتش این است هفته قبل هم من اشاره کوچکی کردم که فصل باید تمام شود تا ببینیم کارهایی که کردیم چقدر توانسته به تیم کمک کند و بعد برای آینده تصمیم می‌گیریم. اما در یکی دو هفته گذشته مسئولان باشگاه خیلی مصمم هستند این کار ادامه پیدا کند.» 
سپاهان در پایان هفته بیست و پنجم با کسب 46 امتیاز رتبه سوم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد و در 5 بازی باقی‌مانده به‌ترتیب به مصاف پیکان، پرسپولیس، شهرخودرو، فولاد خوزستان و درنهایت آلومینیوم اراک خواهد رفت.

دیدگاه‌ها