کد خبر : 1823345 | 18 اردیبهشت 1401 ساعت 21:06 | 53.3K بازدید | 15 دیدگاه

آرزوی چلسی؛ قهرمانی رئال مادرید در اروپا!

قهرمانی احتمالی رئال مادرید در لیگ قهرمانان از نطر مالی به‌شدت به سود چلسی خواهد بود.

آرزوی چلسی؛ قهرمانی رئال مادرید در اروپا!

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال 2019 بود که رئال مادرید با پرداخت رقم اولیه 88 میلیون پوندی به چلسی برای جذب ادن هازارد بلژیکی توافق کرد و بنا بر آن شد این قرارداد با پاداش‌های مندرج شده به 130 میلیون پوند نیز برسد. البته ادن هازارد در اسپانیا دورانی نامطلوب و مملو از مصدومیت‌های مختلف را پشت سر گذاشته و در حال حاضر نیز او به دلیل آسیب دیدگی مچ پا تا پایان فصل قادر به حضور در ترکیب این تیم نخواهد بود.

1676633

بند درج شده در قرارداد فروش ادن هازارد در سال 2019 از چلسی به رئال مادرید، شامل پاداش اضافی در صورت فتح لیگ قهرمانان اروپا توسط باشگاه اسپانیایی بوده و حالا چلسی امیدوار به رخ دادن این اتفاق است. گرچه این بند به‌صورت رسمی اعلام نشده، اما برخی نشریات تا سقف 20 میلیون این رقم را تخمین زده‌اند که مبلغ قابل توجه و هنگفتی محسوب می‌شود. رئال مادرید سه هفته دیگر در فینال این تورنمنت به مصاف لیورپول می‌رود و در این اوضاع بغرنج اقتصادی، چلسی امیدوار به برتری نماینده اسپانیا در دیدار فینال در پاریس است.

جالب اینجاست آخرین بازی ادن هازارد با لباس رئال مادرید در تاریخ 19 فوریه مقابل آلاوس رقم خورد و او در این فصل تنها یک بار آن هم در مسابقات کوپا دل‌ری در الچه برای کهکشانی‌ها موفق به گلزنی شده است. بی تردید ادن هازارد بدترین سرمایه گذاری تاریخ رئال مادرید به‌شمار می‌آید و آنها هنوز محکوم به پرداخت ارقام سنگین برای جذب این ستاره همیشه مصدوم و بلژیکی هستند.

دیدگاه‌ها