کد خبر : 1823496 | 19 اردیبهشت 1401 ساعت 18:24 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب یازده نفره سپاهان مقابل پیکان؛

نورافکن مثل تیم ملی دفاع وسط شد

سرمربی جوان سپاهان از نفرات اولیه تیمش در مصاف با پیکان تهران رونمایی کرد.

نورافکن مثل تیم ملی دفاع وسط شد

به گزارش "ورزش سه" از ساعت 19 به میزبانی ورزشگاه دستگردی تهران، تیم فوتبال پیکان میزبان سپاهان اصفهان است و شاگردان نویدکیا بعد از تساوی مقابل استقلال به دنبال کسب 3 امتیاز در تهران برای تثبیت موقعیت خود در رتبه سوم جدول هستند.

محرم نویدکیا سرمربی سپاهان تغییراتی را در ترکیب تیمش اعمال کرده و در روز محرومیت گئورگی گولسیانی که در مقابل استقلال موفق به گلزنی شد، نویدکیا به سراغ استفاده از امید نورافکن در پست دفاع میانی رفته است؛ نورافکن که در تیم ملی هم توسط اسکوچیچ در این پست بازی داده شده بود، امروز در نقش زوج مکمل محمد نژادمهدی فعالیت می‌کند.

عزت پورقاز به دلیل مشکل جسمانی نتوانست در فهرست امروز تیمش باشد و محمدرضا مهدی‌زاده هم به دلیل مصدومیت غایب دیگر امروز سپاهان در خط دفاعی است.

با حضور نورافکن در پست دفاع میانی، فرشاد احمدزاده امروز در نقش دفاع چپ تیمش حضور خواهد داشت و در سمت مقابل هم دانیال اسماعیلی‌فر بازی می‌کند.

در میانه میدان مسعود ریگی در پست هافبک دفاعی حضور خواهد داشت و محمدرضا حسینی، سروش رفیعی و جلال‌الدین علی‌محمدی سه هافبک تهاجمی طلایی‌پوشان هستند و نویدکیا امروز به هر دو مهاجم تخصصی خود میدان داده و به‌صورت همزمان سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو را در ترکیب تیمش جای داده است.

ترکیب سپاهان مقابل پیکان:

رشید مظاهری، فرشاد احمدزاده، محمد نژادمهدی، امید نورافکن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، جلال علی محمدی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو.

دیدگاه‌ها