کد خبر : 1823881 | 21 اردیبهشت 1401 ساعت 18:28 | 4.4K بازدید | 1 دیدگاه

آرتتا: برای فردا شب نیازی به تزریق انگیزه نداریم!

میکل آرتتا، سرمربی جوان آرسنال تقابل با تاتنهام را هیجان انگیزترین جدال فصل تیمش توصیف کرد.

آرتتا: برای فردا شب نیازی به تزریق انگیزه نداریم!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال فردا شب در شرایطی در خانه تاتنهام مهمان این تیم است که در صورت کسب پیروزی، توپچی‌ها بعد از چند فصل به لیگ قهرمانان راه پیدا خواهد کرد. میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی آرسنال در نشست خبری این دیدار حضور یافته و مدعی شد تیمش به اندازه کافی برای این دیدار انگیزه خواهد داشت.

میکل آرتتا گفت: "احتمالا این هیجان انگیزترین مسابقه فصل است. وقتی فرصت را دارید که به یکی از اهداف خود در فصل دست یابید، نمی‌توانید منتظر آغاز مسابقه بمانید، زیرا در طول فصل تلاش کرده‌اید تا به این هدف دست پیدا کنید. پیام روشن است، اگر مقابل تاتنهام پیروز شویم فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهیم داشت. 

1710254

در این شرایط شما نیازی به انگیزه مضاعف نداشته یا لزومی نمی‌بینید چیزی بیشتر به بازیکنان خود بگویید. فرصتی برای تیم به‌وجود آمده و ما می‌خواهیم برای رسیدن به هدف خود بازی کنیم. ما سعی می‌کنیم به بهترین شکل برای هر بازی از لحاظ ذهنی آماده شویم. ما همیشه سعی می‌کنیم راه درستی را پیدا کنیم تا بازیکنان ذهنیت مناسبی در روز بازی داشته باشند.

انتقادات ابتدای فصل؟ شما باید برای این مسائل آماده باشید. این باشگاه بر اساس تاریخ ساخته شده و به شما می‌گوید که باید در کشور، بهترین باشید و باید در هر تورنمتی که در آن حاضر هستید؛ موفق شوید. و ما باید با این فشار کنار بیاییم و زمانی که نتیجه نمی‌گیریم هم بخشی از شغل ماست.

انتقال ارلینگ هالند به منچسترسیتی؟ ما انتظار داریم که همه تیم‌های رقیب، هر سال تقویت شده و بهتر شوند. به‌طور خاص در سه چهار سال اخیر همین‌طور بوده است و شما می‌توانید استاندارد و سطح تیم‌های برتر لیگ را ببینید که در تاریخ لیگ برتر بی سابقه است. شرایط فقط سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود و همه تلاش ما این است که برای رسیدن به آن سطح تلاش کنیم."

دیدگاه‌ها