کد خبر : 1824087 | 23 اردیبهشت 1401 ساعت 14:46 | 37.3K بازدید | 28 دیدگاه

با سفر به سیرجان ۷۰۰میلیون دور ریختیم؛

واکنش تند مدیرعامل پرسپولیس به بازی بدون تماشاگر!

مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید تنها دلیل برگزاری این بازی در سیرجان حضور تماشاگران بوده است.

 واکنش تند مدیرعامل پرسپولیس به بازی بدون تماشاگر!

به گزارش "ورزش سه"، ماجرای برگزاری بازی در زمین بی‌طرف برای مسابقه برگشت پرسپولیس و سپاهان در روزهای اخیر بسیار خبرساز بوده است. سرخ‌ها شهرهای مختلفی را برای میزبانی در نظر داشتند که سرانجام سیرجان برگزیده شد. حال با بدون تماشاگر شدن بازی رضا درویش از مسئولین برگزار کننده مسابقات گلایه دارد.

رضا درویش در گفت‌وگو با برنامه ورزش و مردم در این خصوص گفت: ما نزدیک به ۱۰ روز است که در حال پیگیری هستيم و مجموعه‌ ورزشی‌های مختلفی را در کل کشور معرفی کردیم؛ استان البرز را معرفی کردیم که گفتند باید بدون تماشاگر باشد، تبریز گفتند نمی‌شود، برای استادیوم امام رضا مشهد گفتند باید بدون تماشاگر باشد و برای سیرجان موافقت کردند. شما می‌دانید هزینه سفر برای یک تیم بالاست.

درویش ادامه داد: هیچ کدام از آن ورزشگاه‌ها با تماشاچی آماده پذیرش نبودند. طبق نامه‌ای که ما به سازمان لیگ می‌دادیم جواب هر کدام از آن‌ها دو یا سه روز طول می‌کشید و به این صورت نبود که یک روزه تکلیف ما روشن شود. تا سه یا چهار روز گذشته گفتند مشکلی ندارد و در استادیوم گل‌گهر می‌توان بازی را با تماشاچی انجام داد. ما با مدیر عامل آن باشگاه تماس داشتیم و ایشان محبت کردند‌ و گفتند مشکلی ندارد. تدارکات را انجام دادیم، هتل و پرواز تیم را گرفتیم. دو ساعت قبل به ما اعلام کردند بازی بدون تماشاگر است! امروز یک ميليون پول در آوردن به سختی انجام می‌شود، هزینه‌های گزافی به تیم تحمیل می‌شود نزدیک به ۷۰۰ ميليون تومان هزینه سفر ما است.

مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد تنها دلیل بازی در سیرجان حضور هواداران بوده و بیان کرد: اگر قرار بود تماشاگر حضور نداشته باشد بازی را در کرج برگزار می‌کردیم؛ نزدیک ماست و این حجم از هزینه رفت، برگشت، هتل و چند روز اقامت در آن جا را نداشتیم‌. چرا بدون تماشاگر شده؟ کدام پروتکل بهداشتی؟ آن‌ها که دیگر تمام شده‌اند!

او ادامه داد: اصلا با این شرط به ما نامه دادند که در اینجا با حضور تماشاگر است و ما گفتیم مشتاقان پرسپوليس در نقاط مختلف کشور بازی را از نزدیک می‌بینند و ایجاد درآمدی می‌شود تا هزینه ما را ‌کاور کند. در زمانی که ما یک ریال پول نداریم، تا این حد در مضیقه هستیم و بر جامعه مشکلات اقتصادی زیادی حاکم است، چطور ۷۰۰ میلیون پول بدهیم؟ مثل زمانی است که ۷۰۰ میلیون تومان پول را دور ریختیم. در این سفر تیم باید در فضای بازی و جو آن استان قرار بگیرد. ما را از بازی خانگی محروم کردند و بازی گذشته این تیم در اصفهان یک سری از افراد مقابل هتل آمدند، مشکل درست کردند و با مواد منفجره ماشین و تیم ما را تهدید کردند و جالب اینجاست که هر دو تیم را از بازی خانگی محروم کردند! چرا برای ما این کار را کردند؟ مشکل ما چه چیزی بود؟ در اصفهان یک مشکلی برای تیم ما درست شد و چرا ما باید از بازی خانگی محروم شویم؟

درویش در مورد اینکه حضور نداشتن تماشاگران قطعی است یا خیر گفت: آقای مهدی حدود یک ساعت پیش با من تماس گرفتند و گفتند نمی‌شود. گفتم اگر نمی شد به ما می‌گفتید تیم را برگردانیم و بازی را در کرج برگزار کنیم و گفتند تا مجوز این کار را بگیریم امکان پذیر نیست. گفتیم چه کسی پاسخگوی هزینه تحمیل شده به ما است؟ ما با این پول می‌توانستیم مشکلات دیگری را رفع کنیم.

دیدگاه‌ها