کد خبر : 1825103 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 20:13 | 9.2K بازدید | 2 دیدگاه

عکس‌های سیاه و سفید؛ چراغ سبز پوگبا به یووه؟ (عکس)

تصاویر منتشر شده از سوی پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد، توجه هواداران یوونتوس را جلب کرده است.

عکس‌های سیاه و سفید؛ چراغ سبز پوگبا به یووه؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد پوگبا با منچستریونایتد در پایان فصل به پایان می‌رسد و این بازیکن تصمیمش را برای جدایی از این تیم گرفته است. 
این هافبک فرانسوی در طول دوران حضورش در جمع شیاطین سرخ بارها به دلیل مصدومیت فرصت بازی در این تیم را از دست داد و انتقادهای بسیاری از سبک بازی او و رفتارهایش در این تیم انجام شد. 
در هفته‌های اخیر شایعات بسیاری درباره مقصد بعدی این بازیکن به گوش رسیده و نام بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله رئال مادرید و پاری‌سن ژرمن در کنار نام او قرار گرفته است. 
اما به نظر می‌رسد که یوونتوس بیشترین شانس را برای جذب این بازیکن دارد و بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده‌اند که کار انتقال او به تورین به پایان رسیده و این هافبک به‌زودی بار دیگر با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت. 

 

1714590


پوگبا نیز در چند روز اخیر تصاویری را در صفحه اینستاگرامش به‌نمایش گذاشته که توجه بسیاری از هواداران یوونتوس را به خود جلب کرده است. 
این بازیکن روز گذشته ویدیویی از تمریناتش در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشت که در آن بار دیگر لباسی که به تن داشته ترکیبی از دو رنگ سفید و سیاه است. 
این پنجمین پست متوالی در صفحه اینستاگرام پوگباست که او نمادی از رنگ لباس یوونتوس با دو رنگ سفید و سیاه را با خود به‌همراه دارد. 
او پیش از این عکسی در کنار جسی لینگارد، هم تیمی‌اش در منچستریونایتد، با شلوار مشکلی و پیراهن سفید منتشر کرده و همچنین در عکسش که کنار پاتریس اورا گذاشت نیز به همین شکل بود. 
او سپس دو پست برای پائولو دیبالا و جورجو کیه‌لینی، هم تیمی‌های سابقش، منتشر کرد تا به خداحافظی آنها از یووه واکنش نشان داده و به این دو بازیکن ادای احترام کرده باشد.

دیدگاه‌ها