کد خبر : 1825672 | 01 خرداد 1401 ساعت 21:18 | 18.6K بازدید | 2 دیدگاه

ملوان انزلی ۱- استقلال ملاثانی ۲؛

لیگ یک/ عجیب‌ترین نتیجه در انزلی

شاگردان مازیار زارع به شکل غیر منتظره‌ای مقابل استقلال ملاثانی شکست خوردند.

به گزارش "ورزش سه"، بازی‌های هفته سی و یکم لیگ یک ایران از ساعت ۱۹ امروز با انجام مسابقات همزمان پیگیری شد که در یکی از آنها، تیم ملوان انزلی در ورزشگاه زنده‌یاد سیروس قایقران به مصاف استقلال ملاثانی، یکی از گزینه‌های سقوط به لیگ دو رفت.

استقلال ملاثانی در دقیقه ۴۳ روی پاس تماشایی جباری از ضربه ایستگاهی میانه زمین به پشت مدافعان ملوان انزلی و ضربه قیچی برگردان مصطفی کیانی موفق شد به گل اول بازی دست پیدا کند و به برتری یک بر صفر در نیمه اول برسد.

1715605

محمدصادق بارانی که دو هفته قبل در ورزشگاه انزلی یک گل به ثمر رسانده بود، در دقیقه ۵۷ بازی امروز هم از روی ضربه ایستگاهی دروازه استقلال ملاثانی را با شوت محکم باز کرد و نتیجه را به تساوی کشید.

در شرایطی که ملوان انزلی برای زدن گل دوم تلاش می‌کرد و از حمایت پرشور تماشاگران‌اش بهره می‌برد، سجاد تمیمی در پشت محوطه جریمه ملوانان صاحب توپ شد و با شلیک پای چپ استثنایی گل دوم استقلال ملاثانی را زد تا تیمش را در آستانه برتری قرار بدهد.

1715606

تلاش شاگردان مازیار زارع در لحظات پایانی برای زدن گل مساوی بی‌نتیجه بود تا ملوان انزلی در کمال شگفتی این مسابقه خانگی را با نتیجه ۲ بر یک به استقلال ملاثانی واگذار کرد.

ملوان انزلی با این باخت ۶۲ امتیازی و پشت سر مس کرمان ۶۵ امتیازی، در رتبه دوم جدول لیگ یک ماند و استقلال ملاثانی هم با ۳۹ امتیاز به رده یازدهم صعود کرد.

1715607

دیدگاه‌ها