کد خبر : 1825805 | 02 خرداد 1401 ساعت 16:28 | 36.3K بازدید | 17 دیدگاه

فده والورده:

صلاح به رئال بی‌احترامی کرد، انگیزه‌مان بیشتر شد

ستاره اروگوئه ای رئال اعتقاد دارد، صحبت های محمد صلاح در مورد اینکه دوست دارد با رئال در فینال روبرو شود، نوعی بی احترامی بوده است.

صلاح به رئال بی‌احترامی کرد، انگیزه‌مان بیشتر شد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول و رئال مادرید با غلبه بر رقبای خود در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان راهی دیدار فینال این رقابت‌ها شدند و باید برای تعیین قهرمان اروپا روبه‌روی یکدیگر قرار بگیرند. 
صلاح همواره گفته بود که علاقه بسیاری به تکرار دیدار فینال لیگ قهرمانانِ سال 2018 دارد و پس از قطعی شدن حضور رئال در فینال نیز از این موضوع ابراز خوشحالی کرد. 

1715076


صلاح اخیرا در جریان یک مصاحبه گفت:« وقتی گفتم دوست دارم با رئال روبه‌رو شویم و این تیم را برای فینال می‌خواهم، چیزی علیه رئال نگفتم. آنها بهترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان هستند و امسال برای رسیدن به بازی پایانی تقریبا همه رقبای بزرگ را از پیش رو برداشتند. 4 سال پیش برابر این تیم فینال را باختیم و دوست دارم این بار جبران کنیم. برای فینال بسیار هیجان زده‌ام.»

1715837

فده والورده، هافبک اروگوئه ای رئال در واکنش به این ادعا صلاح به مارکا گفت:« حرف های صلاح بی احترامی به رئال مادرید و بازیکنانش بود. البته ما حالا انگیزه بیشتری هم پیدا کرده ایم و می خواهیم در پاریس جام را بالای سر ببریم. این اولین قهرمانی چمپیونزلیگ برای من خواهد بود و بی تاب روز مسابقه هستم.»

رئال با کامبک هایی که در مراحل حذفی برابر پی اس جی، چلسی و سیتی داشت، توانست به فینال برسد. به خصوص برتری 3-1 بازی برگشت برابر سیتی باورنکردنی بود:« بازگشت برابر سیتی فوق العاده بود و از این بازگشت ها همیشه رخ نمی دهند. تیم ها وقتی به برنابئو می آیند، فشار ورزشگاه و هواداران را با تمام وجود حس می کنند و می دانند که رئال در چنین فضایی قادر به انجام کارهایی بزرگ است. ما در برنابئو می توانیم کارهایی حیرت انگیز انجام دهیم.»

1703214

 

هافبک اروگوئه‌ای رئال مادرید که در سال 2018 به تیم اصلی این باشگاه راه یافت، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد:« رؤیای من بازی برای رئال مادرید بود اما هرگز فکر نمی‌کردم در فینال لیگ قهرمانان بازی کنم. هدف ما حالا پیروزی در فینال و کسب قهرمانی است. گاهی اوقات که پاهایت می‌خواهد قلبت را منفجر کند، ذهنت همچنان در حال مبارزه است. شما برای بهترین باشگاه جهان بازی می‌کنید، بنابراین باید با افتخار از آن دفاع کنید. من باید بیشتر گل بزنم چون گلزنی راهی برای کمک به تیم است. دوست دارم گل‌های بیشتری بزنم و پاس گل‌های بیشتری برای هم‌تیمی‌هایم بسازم اما من هنوز جوان هستم. هر روز چیز جدیدی یاد می‌گیرم.»

1692046

 

مودریچ:« لوکا مودریچ فوق العاده است. از تماشای بازی لوکا لذت می‌برم، از اینکه او هم‌تیمی‌ام است لذت می‌برم، از دیدن هر کاری که مودریچ برای رئال مادرید انجام می‌دهد لذت می‌برم.همیشه با مودریچ شوخی می‌کنم، اینکه نمی‌دانم وقتی به سن او برسم وضعیت فیزیکی‌ام چطور خواهد بود چون بعد از بازی‌ها تمام بدنم درد می‌کند(می‌خندد). فکر می‌کنم آنچه لوکا در زمین از خود نشان می‌دهد برای همه ما مثال‌زدنی است.»

دیدگاه‌ها