کد خبر : 1825850 | 02 خرداد 1401 ساعت 19:18 | 13.3K بازدید | 2 دیدگاه

شناخت خوبی از مس رفسنجان داریم

مصطفوی: با صددرصد توان بازی می‌کنیم

مربی استقلال می‌گوید تیمش برای برد مقابل مس رفسنجان به میدان می‌رود تا لیگ را به بهترین شکل به پایان برساند.

مصطفوی: با صددرصد توان بازی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال عصر امروز و بعد از انجام تمرین تهران را به مقصد رفسنجان ترک کرد تا دیدار بیست و نهم خود را در مسابقات انجام بدهد. به دلیل ساعت پرواز استقلال امکان حضور کادرفنی آبی‌ها در نشست خبری وجود نداشت.
به همین منظور صالح مصطفوی مربی استقلال صحبت‌هایی را در گفت‌و‌گو با رسانه رسمی باشگاه در خصوص مسابقه با مس انجام داد. او گفت: بازی سنگینی با مس داریم. مس تیم خوب و بابرنامه‌ای است. ما مثل تمام بازی‌های گذشته و طبق هدف‌گذاری آقای مجیدی، برای برد به میدان می‌رویم.
او ادامه داد: با تمام قوا بازی خواهیم کردیم. شناخت خوبی از مس داریم و تمرینات لازم را پشت سر گذاشته‌ایم و بازیکنان و کادرفنی آماده بازی هستیم. هدفمان ارائه یک بازی خوب و کسب 3 امتیاز در این مسابقه است.
مربی استقلال درباره اینکه گفته می‌شود این تیم با توجه به قهرمانی، انگیزه لازم را ندارد، گفت: خیر، در استقلال هر بازی با توجه به خیل تماشاگران از اهمیت زیادی برخوردار است. تیم ما با تمام قوا و انگیزه برای این بازی آماده شده است و با صد درصد توان بازی می‌کنیم تا بتوانیم تیم خوب مس رفسنجان را در این شهر شکست دهیم.
مصطفوی درباره غایبان تیمش در بازی با مس افزود: روزبه چشمی را به دلیل مصدومیت و امیرعلی صادقی را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی امید در اختیار نداریم.

دیدگاه‌ها