کد خبر : 1826302 | 05 خرداد 1401 ساعت 12:47 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

هوادار را می‌بریم و به در گذشتگان متروپل تقدیم می‌کنیم

تهیدست: گلم به نفت MIS پاداش یکسال سکوت بود

مدافع صنعت نفت آبادان گلش را پاداشی از سمت خدا به جبران یک سال سکوتش می‌داند.

تهیدست: گلم به نفت MIS پاداش یکسال سکوت بود

به گزارش "ورزش سه"، میثم تهیدست با گلی که در ثانیه های پایانی برای صنعت نفت زد، اجازه نداد تیمش دست خالی مسجد سلیمان را ترک کند. او درباره شرایط بازی با نفت مسجدسلیمان گفت: در ابتدا جا دارد به مردم خوب آبادان تسلیت بگویم و امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم. ما از نزدیک ناراحتی مردم آبادان را می بینیم، عمق فاجعه بیشتر از  چیزی است که در رسانه ها منتشر شده است. امیدوارم هرچه زودتر با مسببین این اتفاق برخورد شود تا شاید تسکینی برای مردم باشد. آبادان همیشه از این اتفاقات به خود دیده است. در جریان بازی دیروز نیز ما از لحاظ روحی در شرایط خوبی نبودیم ولی علی‌رغم این اتفاقات برایمان مهم بود با تمام وجود بازی کنیم و بتوانیم ببریم. تیم ما با شرافت است و تا دقیقه نود برای آبروی خودمان جنگیدیم.
او در مورد گلی که در دقیقه ۹۵ به ثمر رساند، تاکید کرد: آن اتفاق هم فوتبالی بود؛ تلاش کردم به تیمم کمک کنم و خدا را شکر با یک امتیاز به آبادان برگشتیم.
مدافع نفت آبادان که سال گذشته در نفت مسجدسلیمان حضور داشت و در جریان یکی از مسابقات با اتهام کم کاری و مسائل حاشیه ای مواجه شد، در این خصوص گفت: من یکسال در این خصوص سکوت کردم؛ اصلا در این باره صحبت نکردم، فقط می خواستم همه چیز فوتبالی رقم بخورد. شب گذشته هم لطف خدا شامل حال من شد و توانستم فوتبالی حقم را بگیرم. 
تهیدست افزود: من هم اتفاقات سال گذشته را فراموش کردم امیدوارم شاهد اینطور اتفاقات برای بازیکنان نباشیم. متاسفانه شنیدم شب گذشته بعد از بازی با ما برای بازیکنان نفت اتفاقی افتاده است؛ این در شرایطی است که این تیم تقریبا بقایش در لیگ قطعی شده است. در مجموع گل من نشانه ای از طرف خدا برای یک سال سختی ای که کشیدم و پاداشی برای من بود.
مدافع صنعت نفت در مورد مسائل مالی این تیم گفت: همه در جریان اتفاقات مالی ما هستند. ما روز ها سختی را گذراندیم ولی پای این تیم ماندیم. یک‌سری قول ها به ما دادند، انشاالله که عملی شود. ما چشم انتظار هستیم که قبل از پایان لیگ دریافتی داشته باشیم تا بچه ها با جیب پر به تعطیلات بروند. مسئولین تمام تلاششان را می کنند این اتفاق بیفتد.
تهیدست در پایان در مورد دیدار هفته آینده افزود: بازی هفته آخر با هوادار است. ما تلاش می‌کنیم سه امتیاز را بگیریم و به از دست رفتگان حادثه متروپل تقدیم و شرایط خودمان را در جدول بهتر و فصل را با یک رتبه خوب تمام کنیم.

دیدگاه‌ها