کد خبر : 1826660 | 08 خرداد 1401 ساعت 09:45 | 31.7K بازدید | 9 دیدگاه

جدایی از لیورپول؛ با بدترین خاطره ممکن

سادیو مانه، ستاره سنگالی لیورپول احتمالا وداع تلخی با لباس این تیم خواهد داشت.

جدایی از لیورپول؛ با بدترین خاطره ممکن

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد سادیو مانه با باشگاه لیورپول در تابستان سال 2023 تمام می شود و اخبار حاکی از جدایی احتمالی او در فصل تابستان و انتقال این ستاره سنگالی به بایرن مونیخ در هفته های پیش رو است. حتی خود سادیو مانه نیز پیش از دیدار فینال لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید این شایعات را تکذیب نکرد و مدعی شد بعد از این مسابقه، تصمیم نهایی خود در مورد آینده را اعلام می کند. آخرین بازی سادیو مانه با لباس لیورپول می‌توانست برای او فوق العاده و خاطره انگیز باشد، اما این اتفاق رقم نخورد و حالا او یکی از ناکامان بزرگ دیدار فینال لیگ قهرمانان لقب گرفته است.

1717394

در همان اواسط نیمه اول بود که سادیو مانه در مقابل دروازه رئال مادرید صاحب فرصت خوبی برای گلزنی شد و با ضربه‌ای زمینی و تماشایی می توانست زننده گل اول فینال پاریس لقب بگیرد. اما شوت این بازیکن ابتدا به دست تیبو کورتوا و در ادامه به تیرک دروازه خورد تا بهترین موقعیت لیورپول در این مسابقه با بدشانسی بزرگ سادیو مانه از دست برود. در ادامه بازی این ستاره سنگالی نقش چندانی در حملات تیمش نداشته و نتوانست در مقابل سد محکم دفاعی رئال مادرید و یارگیری متراکم مدافعان این تیم کار خاصی انجام دهد. 

سادیو مانه چهار سال قبل و در فینال کیف موفق به گلزنی شد و البته در نهایت لیورپول آن شب نیز مقابل رئال مادرید شکست خورد. اما شاید این آخرین روزهای حضور سادیو مانه در رختکن مرسی سایدی ها باشد و اگر انتقال او به بایرن مونیخ قطعی شود، دو خاطره تلخ از دست رفتن قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان تا ابد در ذهن این مهاجم گلزن باقی خواهد ماند.

دیدگاه‌ها