کد خبر : 1826823 | 09 خرداد 1401 ساعت 00:35 | 7K بازدید | 4 دیدگاه

نکونام و فولاد باز هم یقه محرم را در اهواز گرفتند

یک بار دیگر سپاهان در اهواز و فولاد آره نا برابر تیم جواد نکونام ناکام از زمین خارج شد.

نکونام و فولاد باز هم یقه محرم را در اهواز گرفتند

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی در اهواز می توانست اندک شانس های سپاهان برای رسیدن به رتبه دوم جدول را حفظ کند. شاگردان نویدکیا به خوبی می دانستند که کار سختی در فولاد آره نا در پیش دارند، اما شکست دو هفته پیش شاگردان نکونام برابر استقلال باعث شده بود که زردپوشان اصفهانی نیز امیدهایشان برای تکرار این اتفاق بیشتر شود.

اما اوضاع به کام سپاهان پیش نرفت و این تیم ابتدا با ضربه ایستگاهی دیدنی پاتوسی و سپس با گل های بوحمدان و رضاوند با حساب 3 بر صفر بازی را به تیم میزبان واگذار کرد تا فولادی ها بتوانند با یک پیروزی قاطع و تاریخی در یکصدمین دیدار لیگ برتری نکونام از سد حریف قدرتمند خود عبور کنند.

1717779

این سومین سفر متوالی سپاهان به اهواز است که با ناکامی شاگردان نویدکیا همراه می شود. آنها فصل قبل و در دیداری از هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل فولاد به تساوی دست یافتند که آن دیدار منجر به از دست رفتن صدر جدول برای سپاهان و رسیدن پرسپولیس به رتبه نخست لیگ شد.

در دیگر حضور نویدکیا در اهواز، آنها فصل قبل و در دیداری از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف فولاد رفتند که این شاگردان نکونام بودند که با پیروزی در ضربات پنالتی راهی دور بعد شده و در نهایت نیز عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.

حالا و در سومین حضور نویدکیا با سپاهان در فولاد آره نا، آنها با شکست سنگین 3 بر صفر مقابل تیم جواد نکونام، شانس هایشان برای کسب رتبه دوم جدول رده بندی را از دست دادند مگر اینکه رأی کمیته انضباطی در خصوص دیدار پرسپولیس و تراکتور به سود تبریزی ها صادر شود و تیم یحیی گل محمدی نیز در گام آخر مقابل فجرسپاسی برنده از زمین خارج نشود تا سپاهان با پیروزی مقابل آلومینیوم اراک، عنوان نائب قهرمانی لیگ را از آن خود کند که امری بعید به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها